خبرگزاری کار ایران

میرزاده در تذکر شفاهی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۵۳

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی با شاخص علمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدحمایت میرزاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امیدوارم با پیشنهاد تغییر نام منطقه آزاد استان اردبیل به مغان موافقت به عمل آید و در عملیات قانونی مهاجرت معکوس، توسعه و آبادانی و خودکفایی کشور شاهد تسریع هرچه بیشتر باشیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اصول کشت صنعت مغان تذکر داد و گفت: مسئولان، مردم و مجموعه استانی با واگذاری به بهانه بخش خصوصی که صلاحیت و اعتبار آن را زیر سوال می برد، مخالفند لذا قدم و قلمی موثر برداشته شود.

وی خطاب به مسئولان سازمان برنامه و بودجه گفت: شرایط مناطق محروم مرزی و سردسیر با راه های صعب العبور نیازمند تخصیص به موقع اعتبارات است، پروژه های راه به بهانه عدم پرداخت مطالبات کند و برخی کاملا متوقف شده است، تعدادی هم به بهانه نبود زیرساخت نیمه کاره رها شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم افزود: هیات دولت باید بداند که مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی است در توزیع امکانات و اعتبارات نبود شاخص علمی مشکلات را دو چندان می کند لذا اگر شاخصی بین مناطق مختلف فرهنگیان است به صورت مکتوب ارائه و در صورت نبود این اقدام تبعیض آمیز آشکار که نقض اصل ۳، ۲۸، ۲۹، ۳۱، ۴۳، ۴۸ و ۴۹ قانون اساسی است را از طریق مراجع نظارتی پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز