خبرگزاری کار ایران

مقایسه جالب سردار با مهدی رحمتی و عقیلی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۹۹

ایلنا: سرمربی تیم ملی مقایسه جالبی بین سردار و دو بازیکن اسبق تیم ملی انجام داد.

به گزارش ایلنا، دعوت از سردار آزمون با وجود خداحافظی این بازیکن از تیم ملی، اقدامی بود که کارلوس کی روش انجام داد. این اقدام سرمربی تیم ملی با انتقاداتی همراه بود. منتقدان کی روش عقیده داشتند که این سرمربی با دعوت از سردار آزمون باعث ایجاد بازیکن سالاری در تیم ملی شده است. این تصمیم در حالی از سوی کی روش اتخاذ شد که او در شرایطی مشابه هادی عقیلی و سید مهدی رحمتی را برای همیشه از تیم ملی خط زده بود.

کارلوس کی روش اما عقیده ای متفاوت در مورد این تصمیم خود دارد. او در برنامه نود مقایسه سردار با رحمتی و عقیلی را به مقایسه نفت و آب تشبیه کرد و گفت:

"دعوت از سردار یک تصمیم خوبی بود و هیچ منافاتی با سیاست های من ندارد. اتفاقاتی که در مورد رحمتی و عقیلی رخ داد با تمام احترامی که برای آنها قائلم با این اتفاق یکسان نیست. این بازیکنان تصمیمات یک جانبه گرفتند که تیم ملی را در آن برهه ترک کنند و من آن را یک تصمیم مناسب ندیدم. در درجه اول سردار هیچ گاه تیم را ترک نکرد. من اولین شخصی بودم که از تصمیم سردار متوجه شدم. او به صورت خصوصی به من تصمیم خود را گفت و من در تلاشم که به او بفهمانم این تصمیم خوبی نیست. فیفا قوانینی دارد که به بازیکنان این اختیار را می دهد که از تیم ملی ترخیص شوند، کاری که سردار دقیقا کرده است. او به صورت محترمانه مکاتبات لازم را انجام داده کاری که بازیکنان قبلی انجام نداند. مقایسه این اتفاق با قبلی ها مقایسه نمک با فلفل یا آب با نفت است."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز