خبرگزاری کار ایران

مدافع سابق استقلال مانع بازگشت سیدجلال حسینی به تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۶۱

کنکاش فهرست تیم ملی عادتی قدیمی است که انگار قرار نیست ترک شود. با اعلام هر فهرست تیم ملی، بلافاصله فهرستی از غایبان هم آماده می‌شود که چرا دعوت نشده‌اند.

به گزارش ایلنا، زمانی علی پروین با زیرکی 45 نفر را به تیم ملی دعوت می‌کرد تا از این بحث‌ها در امان باشد و در نهایت همان یازده نفر همیشگی به زمین می‌رفتند. در عصر معاصر اما چنین امکانی وجود ندارد.

به محض اعلام فهرست جدید کی‌روش، باز هم این انتقادات شروع شد. نام‌هایی که در فهرست نیستند، دوباره قطار شدند. یکی از این غایبان جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس است. ظاهرا خودش هم از این موضوع ناراحت است و در اینستاگرام پیامی نوشته که می‌توان آن را به دعوت نشدنش مرتبط دانست.

سوال مهم از منتقدان این است که چرا کی‌روش باید مدافع پرسپولیس را به تیم ملی دعوت می‌کرد، وقتی گزینه‌های جوان و مطمئنی در اختیار دارد؟ سرمربی تیم ملی قبل از جام جهانی از این مدافع بابت زحماتی که در مسیر صعود کشیده بود تشکر کرد، ولی در نهایت ترجیح داد مدافعان جوانتری را به روسیه ببرد.

تصمیم کی‌روش که آن روزها تا حدودی ریسکی به نظر می‌رسید، جواب داد و خط دفاع تیم ملی در برابر سه حریف سرسخت به خوبی مقاومت کرد. دو گل خورده در سه بازی آمار درخشانی برای دفاع تیم ملی است که تجربه کمی از بازی کنار هم داشتند. پورعلی‌گنجی، لیدر این دفاع بود که با چشمی زوج خوبی ساخته بودند و وقتی روزبه مصدوم شد، مجید حسینی توانست به خوبی در این پست بازی کند. حالا تیم ملی سه مدافع میانی جوان و مطمئن دارد و خیال کی‌روش از این بابت راحت است. پژمان منتظری تنها مدافع مسن این فهرست است که احتمالا کی‌روش او را به‌عنوان یک ذخیره موقت  در نظر دارد.

یک شب قبل از اعلام فهرست تیم ملی، مجید حسینی موفق شد در لیگ ترکیه در ترکیب اصلی ترابزون به میدان برود و نمایش درخشانی داشته باشد. او در سه بازی اخیر ترابزون در لیگ ترکیه در ترکیب اصلی بازی کرده و تیم در این سه بازی تنها سه گل خورده و هفت امتیاز گرفته. او تنها در هفته اول بازی نکرد که ترابزون بازی را با دو گل به باشاک‌شهیر باخت.

عملکرد فاجعه‌بار خط دفاع استقلال مقابل السد هم ارزش حسینی را نشان داد. فصل گذشته قلب دفاع استقلال با زوج حسینی و چشمی استحکام زیادی داشت و دریافت سه گل مقابل یاران ژاوی جای خالی این مدافع را بیشتر نشان داد.

حسینی بعد از بازی در جام جهانی و تجربه بازی در لیگ ترکیه حالا مدافع پخته‌تری شده و کی‌روش بیش از گذشته می‌تواند روی او حساب کند. مربی پرتغالی در بازی‌های سخت جام جهانی و مقابل مهاجمانی مثل کاستا و رونالدو حاضر شد ریسک بازی دادن به مجید حسینی کم‌تجربه را بپذیرد، پس چرا حالا باید برای جام ملت‌ها به عقب برگردد و جلال حسینی را که در آخرین سال‌های حرفه‌‌ای‌اش است به تیم ملی برگرداند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز