خبرگزاری کار ایران

تناقض کارلوس کی‌روش علیه استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۵۹

دعوت از سردار آزمون که با بازی‌های تیم ملی وداع کرده بود، این حق را برای مخاطبان تیم ملی باز می‌گذارد که بابت حذف قطعی مهدی رحمتی از تیم ملی از کارلوس کی‌روش سوال بپرسند و البته جواب قانع کننده ای بشوند.

به گزارش ایلنا، کی‌روش معمولا عادت ندارد ریز دلایلی را که در ذهن دارد برای افکار عمومی بشکافد اما لااقل لازم است درباره رحمتی این اتفاق بیفتد و سرمربی تیم ملی سنت شکنی کند و یک بار برای همیشه چرایی دعوت نشدن دوباره رحمتی به تیم ملی را اعلام کند.

رحمتی در شرایطی کاملا مشابه با سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی کرد. این دروازه بان هم آن روزها در پست خود بهترین بود و با تیم ملی نیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشت.

رحمتی اما به دلایلی از تیم ملی خداحافظی کرد و کارلوس کی‌روش هم این خداحافظی را در سریع ترین زمان ممکن پذیرفت و حتی پادرمیانی های بسیاری که در این راستا شد را هیچ گاه نپذیرفت تا مهدی رحمتی برای همیشه از تیم ملی کنار گذاشته شود.

دروازه بان شایسته ای که می‌توانست تا همین امروز نفر اول تیم ملی باشد و رکورد بیشترین بازی ملی را نیز به نام خودش ثبت کند.

کما اینکه همین حالا هم رکورد در دست او است اما حذف از تیم ملی رحمتی را از ارتقای رکوردش باز داشت. اصرار کی‌روش به دعوت دوباره از آزمون اما دقیقا در منافات با آن آرمان هایی است که سرمربی تیم ملی همواره از آن یاد می‌کرد. کی‌روش آن زمان که رحمتی با تیم ملی خداحافظی کرد اعتقاد داشت که دیگر نباید سراغ این بازیکن رفت اما وقتی آزمون همان رفتار را انجام می‌دهد دقیقا برخلاف آن جریان ها و ایده های فکری اش عمل می‌کند. آیا این رفتار تناقض نیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز