خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جذاب یوسین بولت بعد از اولین تجربه حضور در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۹۳

یوسین بولت گفته که از انتقادات رقیبان و رسانه‌ها ترسی ندارد. این اسطوره دو و میدانی دنیا اخیرا به‌ صورت آزمایشی به تیم سنترال کوست مارینرز استرالیا پیوسته و در جریان برد شش بر یک این تیم مقابل یک تیم منتخب سنترال کوست، 20 دقیقه بازی کرده است.

به گزارش ایلنا، بولت گفت که در ابتدای حضورش در میدان کمی اضطراب داشت اما از تک‌تک دقایق حضورش در میدان لذت برد. بولت که هشت مدال طلای المپیک و 11 مدال طلای مسابقات جهانی را دارد، عملکردی پرفراز و نشیب در میدان داشت. هم بولت و هم مایک ملوی، مربی مارینرز گفتند که از بازی او راضی بوده است اما مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق تیم ملی استرالیا گفته که او هنوز کارهای زیادی پیش رو دارد که باید انجام دهد.

بولت در این بازی به‌عنوان بال و مهاجم بازی کرد و چند بار توپ به او رسید. او در وقت‌های تلف ‌شده نزدیک بود که گل بزند و البته در از پیش رو برداشتن مدافعان حریف اعتماد به نفس خوبی داشت اما او به ‌روشنی آمادگی جسمانی لازم را نداشت و چند بار توپ را از دست داد. بازی‌خوانی او هم چندان خوب نبود و نمی‌توانست به‌ خوبی تشخیص بدهد که پاس‌های هم‌تیمی‌هایش به کدام سو است.

بولت گفت که به جز مساله آمادگی جسمانی، باید در زمینه حرکات بدون توپ هم بهتر شود: «باید بدانم که زمانی که توپ به کناره‌ها برده می‌شود یا به داخل پاس داده می‌شود کجا باشم. مساله این است که حرکت من چطور باشد.»

کمتر از 10هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه آمده بود و هنگامی که بولت به زمین رفت، آنها او را به‌شدت تشویق کردند. او می‌گوید: «نیازی نیست نگران بازی‌های خانگی باشم. من فکر می‌کنم که شاید بازی‌های خارج از خانه کمی دشوار باشد. البته من به چنین حرف‌هایی عادت دارم، چه از سوی رقیبان باشد و چه از سوی رسانه‌ها.»

او در 32سالگی به سراغ فوتبال رفته که سن بالایی برای این ورزش به شمار می‌رود اما گفته که دو و میدانی فشار زیادی به بدنش نیاورده است، و اگر در ورزشی پربرخورد بازی می‌کرد اوضاع تفاوت داشت: «ما در دو و میدانی آن برخوردهای فوتبال را نداریم، و به همین دلیل فکر نمی‌کنم به بدنم زیاد فشار آمده باشد. پس من می‌توانم پنج سال دیگر بازی کنم. من آمادگی جسمانی خوبی دارم و احساس جوانی می‌کنم.»

بولت همچنین گفت که حس می‌کند تا چهار ماه دیگر به اوج می‌رسد. او مطمئن است که تا آن هنگام با مارینرز قراردادی رسمی امضا کرده است. ملوی گفته است: «حرف‌هایی که در نخستین نشست خبری‌ام زدم، که اگر لازم شد به او 12 ماه فرصت می‌دهم همچنان برقرار است. من همچنین شنیده‌ام که او گفته چهار ماه نیاز دارد تا آماده شود. پس باید دید که چه می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز