خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جذاب مردی که گوشی را روی سرمربی آرسنال قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۸۸

به‌عنوان یک خبرنگار ورزشی، گاهی آرزو می‌کنید کسی که به او زنگ زده‌اید گوشی را بردارد. تلفن مداوم زنگ می‌خورد اما کسی جواب نمی‌دهد. بعد هم صدای ضبط‌ شده پخش می‌شود اما این اتفاقی نبود که آن روز افتاد.

به گزارش ایلنا، آن روز تلفن جواب داده شد و یکی گفت: «سلام و صبح به خیر، یعنی عصر به خیر. من اونای امری هستم. حالت چطور است؟ ما داریم کار می‌کنیم.»

زمانی که امری داشت درباره مسابقه با کاردیف در روز یکشنبه صحبت می‌کرد، من با زنگ زدن به دوست خبرنگارم باعث شدم حرف‌هایش قطع شود. من داشتم در دفتر میل‌آنلاین کار می‌کردم که رفتم استراحتی بکنم و به یکی از دوستانم درباره مسابقه هفته بعد اسطوره‌های رئال مادرید زنگ بزنم اما خبر نداشتم که وقتی زنگ می‌زنم، مربی آرسنال جواب می‌دهد.

زمانی که زنگم را جواب دادند، ابتدا کمی غافلگیر شدم که یکی دارد با لهجه خارجی حرف می‌زند. حرف‌های او را به ‌سختی متوجه می‌شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم قطع کنم. مشخص بود یکی دارد اذیت می‌کند. به خودم گفتم بعدا زنگ می‌زنم.

تنها 15 دقیقه بعد بود که فهمیدم تلفن را روی امری، مربی آرسنال قطع کرده‌ام، کسی که طرفدار سرسختش هستم!

من وقتی داشتم کار می‌کردم کاملا فراموش کرده بودم که نشست خبری مربی آرسنال دارد برگزار می‌شود، هرچند که هر هفته بی‌صبرانه منتظر نشست خبری او هستم تا آخرین اخبار تیمم را بشنوم. وقتی در توییتر داشتم می‌چرخیدم، ویدیویی از نشست خبری امری را دیدم که عنوانش این بود: «مربی آرسنال تلفن یک خبرنگار را جواب می‌دهد!»

به محض دیدن این ویدیو، صورتم به رنگ پیراهن باشگاه محبوبم درآمد. آرسنال این ویدیو را در حساب رسمی‌اش در توییتر منتشر کرده بود! اوضاع بدتر از این هم بود، چرا که امری به گوشی نگاه کرده و اسمم را بلند خوانده بود: «جونو اسپنسر». حالا همه می‌دانستند چه کسی زنگ زده است.

این بی‌تردید خجالت‌آورترین لحظه زندگی‌ام بوده است. من از امری عذرخواهی کردم که آنطور گوشی را رویش قطع کردم.

منبع: دیلی میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز