خبرگزاری کار ایران

گلمرادی عنوان کرد:

سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۵۱

نماینده مردم شهرهای ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنا به پیگیری و درخواست بنده وزیر راه و شهرسازی در صدر هیئتی عالی ‌رتبه از وزارتخانه و سازمان‌های وابسته برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه، سه‌ شنبه به ماهشهر سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، علی گلمرادی اظهار داشت: حوزه انتخابیه اینجانب از حوزه‌های استثنا  در کشور است؛ چرا که این حوزه دارای راه‌های دریایی، ریلی، هوایی و جاده‌ای بسیار مهم است. اما این حوزه مشکلات زیادی در این خصوص نیز دارد.

وی افزود: بنا به نیاز مبرم رفع مشکلات مردم فهیم، ولایت مدار و مؤمن هندیجان، ماهشهر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره) و دیگر شهرک‌های کوچک و بزرگ، از مسئولان اجرایی کشور، وزیر، معاونین و مسئولان سازمان‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری مشکلات و رفع آن‌ها دعوت رسمی کردم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در روز سه ‌شنبه همین هفته مورخه 13 شهریور 1397 عزیزان ما از وزارت راه و در رأس آن‌ها وزیر تلاشگر، در شهرستان ماهشهر مرکز حوزه انتخابیه اینجانب حضور خواهد یافت و در جلسه‌ای با فرمانداران حوزه، مشکلات هر شهرستانی جداگانه مطرح می گردد و برای آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: مهم‌ترین موضوع ما اتمام جاده هندیجان به ماهشهر خواهد بود که با حضور وزیر بازدید میدانی نیز خواهیم داشت. همچنین صنایع وابسته دریایی مشکلات زیادی دارند که باید بررسی و پیگیری شوند.

گلمرادی افزود: بررسی مشکلات فرودگاه ماهشهر، ایستگاه قطار بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر برای خدمات‌ دهی مناسب و سریع به مردم عزیز منطقه یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر خواهد بود.

وی ادامه داد: مشکلات جاده‌ای، صیادی، دریانوردی هندیجان از جمله جاده بندر سجافی و بندر بحرکان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان عالی‌ رتبه وزارت راه و شهرسازی به حوزه انتخابیه خواهد بود.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز