خبرگزاری کار ایران

تفاوت بین رحمتی و آزمون

بی اعتنایی کی روش به خداحافظی ستاره جنجالی جام جهانی!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۴۸

سرمربی تیم ملی فوتبال بار دیگر مهاجم تیم روبین کازان روسیه به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال جهت شرکت در اردوی شهریورماه را اعلام کرد و نام مهاجم جنجالی جام جهانی 2018 در کنار سایر بازیکنان به چشم می‌خورد.

پس از دیدار مقابل اسپانیا و کسب چهارمین امتیاز تیم ایران در جام جهانی روسیه، سردار آزمون، مهاجم 23 ساله که در نقشه‌های دفاعی کی روش حتی یک شوت به چارچوب ماتادورها نداشت، در کنفرانس خبری اعلام کرد در صورتی که علاقه مندان به تیم ملی نخواهند دیگر پیراهن ایران در مسابقات ملی را برتن نمی‌کند و از بازی‌های ملی بدین ترتیب خداحافظی می‌کند.

دیدار با پرتغال هم گذشت و جام جهانی برای ایران تمام شد تا طی رسمی که بین فوتبالیست‌ها مرسوم شده، آزمون در اینستاگرام اعلام کند تصمیم دارد به دلیل بیماری مادرش برای همیشه تیم ملی را کنار بگذارد. تصمیم  شتاب زده مهاجم جوان که از انتقادها فراری بود بازخوردهای زیادی داشت و اهالی فوتبال منتظر تصمیم کی روش بودند که سرمربی پرتغالی نشان داد ماجرای او با سنگربان استقلال تفاوت دارد.

سید مهدی رحمتی، در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 بود که اعلام کرد تصمیم دارد از فشارها دور باشد و کی روش به یکباره تصمیم گرفت این سنگربان را در آن مقطع از لیست تیم ملی کنار بگذارد. ماجرای کی روش و رحمتی ادامه داشت تا زمانی که بازگشت سرمربی پرتغالی به ایران معلوم نبود او اعلام کرده بود در صورتی که برای ادامه همکاری با فدراسیون به توافق دست پیدا کند مجددا رحمتی را به تیم ملی دعوت می‌کند؛ او بازگشت اما خبری از بازگشت رحمتی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز