خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت:

انتصاب زنان و جوانان در سمت‌های مدیریتی نشانه اعتماد به‌ کارآمدی آنان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۶۳

معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت گفت: انتصاب زنان و جوانان در سمت های مدیریتی در ادارات استان گیلان نشانه اعتماد به توانمندی و کارآمدی آنان است.

به گزارش ایلنا از رشت،علیرضا انصاری معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در جلسه ای با حضور زنان و عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان های (رشت ،رودبار، شفت ) در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت ضمن تأکید و نقش آرامش بخشی و تعادل بخشی زنان در خانواده اظهار داشت:  حضور و نقش‌آفرینی زنان می‌تواند آرامش و تعادل مناسبات اجتماعی و کارآمدی نهادهای اجتماعی را تقویت کند.

وی تصریح کرد: با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی حضور زنان را برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی یک ضرورت دانست و افزود:  زن و مادر به عنوان رکن و عضو اصلی کانون خانواده می تواند به کیان خانواده استحکام ببخشد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت خاطرنشان کرد: با تأکید به ورود زنان در بازارکار بیان داشت دولت فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در روستاها فراهم کرده است انتظار داریم زنان عضو شورا ها به زنان روستایی برای بهره گیری از این طرح اشتغالزایی کمک کند.

 انصاری ادامه داد: افزایش تعداد زنان در شوراهای شهر و روستا را نشانه اعتماد و باور جامعه توانمندی زنان دارد و گفت زنان با بروز توانمندی های خود باور جامعه را نسبت به حضور زنان در مدیریت های کلان تقویت کننده هاست هایی که دولت برای حضور زنان در مدیریت و مسئولیت اداری فراهم کرده استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز