خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

شگفتی سازی ناتمام تیم PES 2018 ایران/ نایب قهرمانی زوج پاجانی-نوبخت

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۸۰

تیم ورزش های رایانه ای ایران مقام دوم بازی های آسیایی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، مسابقه فینال  ورزش های الکترونیک بازی های آسیایی جاکارتا، با رقابت ایران و ژاپن برگزار شد و تیم ایران با ترکیب حسن پاجانی و رضا نوبخت، در نهایت به مقام دوم این رقابت ها رسید. در بازی اول، بازیکن ایرانی با تیم آرسنال به مصاف حریف خودش که تیم بارسلونا را انتخاب کرده بود، رفت و توانست با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسد. پاجانی در این بازی دو بار به با ضربه چیپ دروازه حریف را باز کرد.

در بازی دوم که به صورت تیمی برگزار شد، بازیکنان ایرانی تیم بارسلونا و بازیکنان ژاپنی تیم لیورپول را انتخاب کردند. در این بازی ژاپن با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا کار به مسابقه سوم کشیده شود.

در بازی سوم بازیکن ایران با تیم لیورپول با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف ژاپنی که تیم آرسنال را انتخاب کرده بود، در یک بازی نزدیک شکست خورد.

به این ترتیب تیم ژاپن با پیروزی در دو مسابقه و با نتیجه 2 بر 1 تیم شگفتی ساز کشورمان را شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کرد. تیم ایران نیز مدال نقره این مسابقات را به گردن انداخت.

در مسابقه رده بندی نیز ویتنام موفق شد مالزی را 2 بر 1 شکست دهد و مقام سوم رقابت ها را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز