خبرگزاری کار ایران

سفیر و نماینده ایران دائم در آژانس:

ایران داده‌های مربوط به پیشران هسته‌ای را در اختیار آژانس قرار داد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۱۴

سفیر و نماینده ایران دائم در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: آژانس برای دوازدهمین بار متوالی، پایبندی ایران به تعهدات خود تحت برجام را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، کاظم غریب‌‌‌‌‌‌آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین، با اعلام انتشار دوازدهمین گزارش مدیرکل آژانس در خصوص راستی‌آزمایی اجرای برجام، گفت: این گزارش بار دیگر پایبندی ایران به تعهداتش تحت برجام را تایید کرد.

وی افزود: در این گزارش تصریح شده است که از روز اجرای برجام، آژانس به نظارت و راستی‌‌‌‌آزمایی اجرای تعهدات مرتبط هسته‌ای از سوی ایران بر اساس مفاد برجام ادامه داده است. آژانس همچنین قادر بوده که به راستی‌‌‌‌آزمایی عدم انحراف مواد هسته‌ای اظهار شده در تاسیسات هسته‌ای ایران بپردازد.

سفیر و نماینده دائم ایران اضافه کرد که این گزارش تصریح می‌کند، آژانس هیچ مشکلی در فرایند بازرسی‌ و دسترسی به سایت‌های مربوطه نداشته است.

غریب‌‌‌‌‌‌آبادی ادامه داد: این گزارش همچنین به موضوع برنامه ایران برای ساخت پیشران هسته‌ای پرداخته و اذعان می‌کند که ایران داده‌های مربوطه را در این خصوص در اختیار آژانس قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز