خبرگزاری کار ایران

تیم با کیفیتی هستیم

الهامی: پدیده از چاشنی شانس استفاده نکرده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۶۲

مربی تیم پدیده مشهد گفت: بردن پدیده سخت است چرا که ما با تیم باکیفیتی هستیم و رشد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از برتری برابر ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از هر چیز عید غدیر خم را تبریک می گویم. بازی با ذوب آهن بازی با کیفیتی بود و بردن این تیم سخت است. آنها حریف قابل احترامی هستند. ما در نیمه اول به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و در نیمه دوم توانستیم گل بزنیم چرا که پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌ بودیم و می‌دانستیم به چه می‌خواستیم برسیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برد شیرینی کسب کردند.

مربی پدیده درباره اینکه چطور تیمی می‌تواند این تیم را شکست دهد، افزود: من مربی پدیده هستم و نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم اما بردن پدیده سخت است چرا که ما با تیم باکیفیتی هستیم و رشد می‌کنیم. گل‌محمدی هم زحمات زیادی می‌کشد اما جا دارد که امروز از میزبانی ذوب آهنی‌ها و سعید آذری تشکر کنم. آذری مدیر قابل احترام در فوتبال ما است. 

الهامی درباره اینکه پدیده 5 بازی متوالی را با برد پشت سر گذاشته خاطرنشان کرد: ما تیم یکدلی هستیم که هر روز پیشرفت می‌کنیم. در بازی با پرسپولیس هم مستحق باخت نبودیم. ما بدنسازی سختی داشتیم و به نظرم بازی‌ها بعد از تعطیلات شکل واقعی به خود می‌گیرد. ذوب آهن هم نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته و امروز بازی پایاپای انجام دادیم اما بازیکنان ما از موقعیت‌هایشان استفاده کردند. 

وی در پاسخ به این سوال که چه باید کرد تا پدیده صدرنشین بماند گفت: کیفیت بازی‌ها مهم است. ما تا اینجا از چاشنی شانس استفاده نکردیم و بازی بعدی ما مقابل تراکتورسازی سخت خواهد بود. ما هنوز در ابتدای راه هستیم و تیمی نمی‌تواند خودش را صدرنشین بداند اما از نظر فنی پتانسیل تیم ما بسیار بالا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز