خبرگزاری کار ایران

ادن هازارد فوق‌ستاره درخشان چلسی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۴۹

چلسی برای فصل جدید تغییرات زیادی داشت اما یک چیز در این تیم عوض نشده: ادن هازارد ستاره تیم است.

به گزارش ایلنا، بازیساز بلژیکی که برای نخستین بار زیر نظر مائوریتزیو ساری بازی می‌کرد، با یک نمایش زیبا تیمش را به پیروزی 2 بر یک در زمین نیوکاسل هدایت کرد. وقتی داور برای چلسی پنالتی گرفت، ژرژینیو که در بازی با هادرزفیلد از روی نقطه پنالتی گل زده بود، توپ را به هازارد تحویل داد و او توانست قفل دروازه تیم سرسخت نیوکاسل را بشکند. این بازیکن 27 ساله در تهدید واحد درخشان دفاعی مستمرا مشارکت تاثیرگذار داشت و نیوکاسلی‌ها بارها با بازی محکم خود او را به زمین می‌زدند اما در نهایت تیم ساری سومین پیروزی خود را از سه بازی به دست آورد.

مربی ایتالیایی مزد اعتمادش به باارزش‌ترین بازیکنش را گرفت که بعد از سومی جام جهانی در تمرین ثابت کرده بود به اندازه کافی برای بازی آماده است. با توجه به اینکه ماتئو کوواچیچ هم برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت به همراه خریدهای بزرگ این تابستان، کپا و ژرژینیو، این احتمالا ترکیب اصلی چلسی برای بازی‌های کلیدی این فصل است.

آنچه باعث تعجب شد اینکه هازارد 90 دقیقه بازی کرد در حالی که ساری جمعه گفته بود او 60 دقیقه بازی می‌کند اما مجبور به تغییر تصمیمش شد به خاطر مقاومت و سرسختی که تیم میزبان از خود نشان داد.  ویلیان دقیقه 66 جانشین پدرو شد که در پیش‌فصل و لیگ برتر تا اینجا درخشان بوده و الیویه ژیرو هم جای آلوارو موراتا را گرفت تا هازارد تنها بازیکن هجومی حاضر در ترکیب اصلی باشد که تا آخر در زمین مانده. هازارد قبل از بازی گفته بود نه صد در صد بلکه دویست درصد آماده است و با دادن 74 پاس در نیمه اول این را ثابت کرد. تنها ژرژینیو از او بهتر بود که یک تنه از تمام تیم نیوکاسل بهتر بود.

قدرت دریبل‌زنی هازارد در باز کردن سیستم سختگیرانه 1-4-5 نیوکاسل کلیدی بود. بنیتس برای نخستین بار در این فصل توانست مانع از گلزنی چلسی در یک نیمه شود در حالی که بارها با حرکات فیزیکی قدرتمند جلوی هازارد را گرفتند.

سابقه هم به بنیتس یادآوری می‌کرد که هازارد چقدر می‌تواند برای او و تیمش خطرناک باشد چون در 10 بازی قبلی با نیوکاسل 6 گل زده و تنها هت‌تریکش در لیگ برتر در ورزشگاه این تیم رقم خورده است.

ساری تا به حال در استفاده از هازارد صبور بوده اما بازی سنت جیمز پارک نشان داد آخرین مربی تیم غرب لندن هم تا چه حد به شماره 10 خود اعتماد و وابستگی دارد.

رئال مادرید دست خود را از اینکه نتوانسته هازارد را به خدمت بگیرد، می‌گزد و چلسی بیش از هر وقتی برای تمدید قرارداد او مشتاق است در حالی که گفته می‌شود قراردادی پنج ساله آماده ارائه است.

ساری شروع فوق‌العاده‌ای داشته و هواداران رویاپردازی می‌کنند که شاید چلسی با خلق شگفتی بتواند قهرمانی را از مدعی اصلی‌اش، منچسترسیتی پس بگیرد اما در حالی که در فصل جدید و با مربی جدید همه چیز در چلسی عوض شده، فوق‌ستاره همیشگی این تیم تغییری نکرده.

منبع: سایت گل / نزار کینسلا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز