خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید به آسنسیو تعلق دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۴۸

خولن لوپتگی از روز اول به مارکو آسنسیو فرصت داده و نخستین بازی او در ترکیب اصلی رئال مادرید در مسابقه‌ای رسمی در یک فینال اروپایی بود. او از وقتی که بازی را شروع کرده، تاثیرگذار بوده و از آن موقع فقط پیشرفت کرده، فصل به فصل، موقعیت به موقعیت.

به گزارش ایلنا، حالا که کریستیانو رونالدو به یوونتوس رفته، یک جای خالی در ترکیب اصلی برای او پیدا شده و آسنسیو مصمم است که آن را مال خود کند و مطمئن شود که هیچ کس نمی‌تواند جای او را بگیرد.

در خیرونا، او دو پنالتی گرفت و نشان داد اگرچه رئال مادرید با ستاره‌های خود به دنبال آینده است اما حال به او تعلق دارد.

همچنین گفته می‌شد با استفاده از کمک داور ویدئویی مادرید کمتر از قبل پنالتی می‌گیرد اما در این بازی ثابت شد که این واقعیت ندارد چون خطاهای مارک مونیسا و پره پونس آنقدر واضح بود که جایی برای استفاده از VAR باقی نگذاشت.

لوپتگی همچنین به تیبو کورتوآ فرصت بازی نداد اما حالا چه چیز می‌تواند کیلور ناباس را از ترکیب اصلی بیرون بکشد. کسی که گفته بود میلش به جدایی از رئال به اندازه مردن است، یک بازی خوب دیگر انجام داد. با هر واکنشی، دوربین‌ها روی لوپتگی در نیمکت زوم می‌کردند هر چند شاید بیشتر روی دروازه‌بان بلژیکی تمرکز می‌کردند.

پدرو پورو نیز قرار است فصل خیلی خوبی در خیرونا داشته باشد چون با سرعت و تکنیکش دردسرهای زیادی برای مارسلو درست کرد و لوپتگی مجبور شد برای مقابله با تهدیدهای این بال، ناچو را به کمکش بفرستد.

آیا قرار است پنالتی‌ها هم در این فصل مساله شوند؟ سرخیو راموس اولی را زد و دومی را به کریم بنزما داد که با گل کردن آن اعتماد به نفسش بیشتر شد.

منبع: مارکا / روبن خیمنس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز