خبرگزاری کار ایران

علی قربانخانی در گفتگو با ایلنا:

هدفم حضور در پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۸۵

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان عنوان داشت که این تیم به راحتی به لیگ برتر صعود می‌کند.

علی قربانخانی هافبک چپ پای تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا درخصوص شرایط این باشگاه گفت: خداروشکر شرایط باشگاه ایده‌آل است. ما از سه بازی ابتدایی لیگ 7 امتیاز کسب کرده‌ایم و در بالای جدول قرار داریم. خداروشکر زیاد گل می‌زنیم و مخالف هر خط دفاعی، به برتری می‌رسیم که از پوئن‌های مثبت تیم ما می‌باشد.

وی درخصوص بازی هفته آینده این تیم با نود ارومیه گفت: تیم نود ارومیه بسیار خوب بازی کرد. آنها فقط چند روز بود تمرین می‌کردند و مقابل ما قرار گرفتند و درست است که 4-0 باختند، اما نمی‌توانیم توانمندی بازیکنانش را زیر سئوال ببریم. ما خیلی خوب بودیم و به برتری رسیدیم.

قربانخانی درخصوص هدف امسالش نیز گفت: تا پایان هفته سوم عملکردم خیلی خوب بود و در خدمت تیم بودم. امیدوارم با بازی‌های خوبم بتوانم مجددا به لیگ برتر بیایم و لباس پرسپولیس به تنم کنم. این هدفم است و امیدوارم آقای برانکو لیگ یک را جدی پیگیری کند.

هافبک گل گهر در خاتمه نیز گفت: امسال تیم خیلی خوبی داریم و شک نکنید به راحتی لیگ برتری می‌شویم. ضمن احترام به تمام تیم‌های لیگ یکی، به آسانی لیگ برتری خواهیم شد و فصل آینده استان کرمان یک نماینده در لیگ برتر خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز