خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

شاهین طبع: برد دلچسبی بود/ جایگزینان ارسلان بسیار خوب بودند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۸۰

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره صعود به فینال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از برد 80 بر 68 ایران مقابل کره جنوبی و صعود به فینال بازیهای آسیایی اظهار داشت: بازیکنان امروز در کار دفاعی تمرکز لازم را داشتند و در چرخش توپ بسیار فوق العاده ظاهر شدند. با توجه به تغییر دفاعی که کره ایها انجام دادند، ما در تمامی موارد پوشش‌ها را درست انجام دادیم و در نهایت به یک پیروزی دلچسب رسیدیم. امروز بسیار خوب کار کردیم.

وی در مورد خطاهای زیاد در این بازی از سوی دو طرف تاکید کرد: در هرصورت نیمه نهایی حساسیت خودش را دارد اما بازیکنان تیم ما با تجربه ای که داشتند از عهده میدان‌داری خوب برآمدند.

سرمربی تیم ملی همچنین در ارزیابی عملکرد جایگزینان ارسلان کاظمی گفت: ارسلان کاظمی در این سه روز با غیرت تمام روی پایش کار کرد تا خودش را به بازی برساند. ما هم قرار گذاشته بودیم اگر در شرایطی نیاز داشتیم از او استفاده کنیم. ولی  جایگزینان او حسن زاده و روزبه ارغوان بسیار خوب کار کردند و توانستند غیبت او را جبران کنند تا ارسلان با استراحت بیشتر بتواند در فینال حاضر شود.

شاهین طبع در مورد بازی فینال تصریح کرد: هر تیمی بهتر کار کند به قهرمانی می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز