خبرگزاری کار ایران

سعیدی کیا:

اقتصاد کشور با پول نفت درست نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۵۵

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اقتصاد کشور با پول نفت درست نمی شود و باید با نگاه کارشناسی شده اشتغال و توسعه پایدار را ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی کیا ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با محوریت طرح پایلوت محرومیت زدایی شهرستان لنده، افزود: تلاش ها و اقدامات بسیار فراوان و شایسته با هدف توسعه مناطق مختلف کشور انجام شده است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

سعیدی کیا نقش همراهی استان ها در اجرای طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی را محسوس دانست و بیان داشت: محور کار مردم است و هدفگذاری ها در این راستا عملیاتی می شود.

وی گفت: علیرغم همه اقدامات انجام شده، آبادانی کامل مناطق محروم محقق نشده است و الگو سازی مردم محور برای رشد مناطق مورد تاکید است.

سعیدی‌کیا ایجاد امید و انگیزه برای کار و اشتغال را لازمه حرکت های توسعه ای دانست و بیان داشت: شعار ما کار با مردم و برای مردم است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به صندوق های توسعه روستایی فعال شده در مناطق هدف، گفت: طرح های اجرایی باید توجیه اقتصادی داشته باشد و نتیجه بخش نیز باشد.

سعیدی کیا با تاکید بر ارائه تسهیلات خروجی محور به جامعه هدف، بیان داشت: جذب حداکثری تسهیلات زمینه ساز ارائه و تخصیص بهتر اعتبارات خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان از اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق مختلف خبر داد و بیان داشت: همکاری و هماهنگی با دولت در محورهای مختلف عملیاتی می شود.

وی با اشاره به راه اندازی صندوق‌های توسعه روستایی در مناطق محروم افزود: در زمینه توسعه روستایی هر چقدر مردم پس انداز داشته باشند به همان اندازه برای اشتغال نیز در صندوق‌ها پرداخت می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: مردم ۱۴۱ روستای قلعه گنج در صندوق توسعه روستایی خود ۴۵ میلیارد ریال واریز کردند که ما می‌دیدم این پول بیشتر هنگام پرداخت یارانه‌ها واریز می‌شود و ۳۷ میلیارد ریال نیز بنیاد پرداخت کرده که در مجموع ۱۱۰ میلیارد ریال وام پرداخت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز