خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

عباسی: می شد قزاقستان را برد/ تلاش می کنیم خوش رنگ ترین مدال را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۵۲

ملی پوش تیم واترپلوی ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد عباسی پس از باخت مقابل قزاقستان عنوان کرد: بازی خوبی بود ولی تا آنطوری که ما می‌خواستیم تمام نشد،کواتر یک و دوم خوب کار کردیم بعضی جاها اشتباه داشتیم می شد این تیم را برد، ما تمام تلاشمان را کردیم که بازی خوبی ارائه دهیم ولی به هرحال بازی است گاهی ورق برمی‌گردد و باخت برای تیم ما رقم خورد.

وی درباره شروع خوبی ایران در این دیدار گفت: کوارتر اول ما قزاقستان را غافلگیر کردیم و گل زودهنگامی زدیم بعد از آن هم شانس داشتیم گل دیگری هم بزنیم و کوارتر اول را دو بر صفر به نفع خودمان تمام کنیم ولی نشد و بازی به دست قزاقستان افتاد.

عباسی درباره شوت‌هایی که به تیر دروازه حریف برخورد کرد نیز افزود: نیمه دوم مخصوصا کواتر پایانی نزدیکی و اخراجی داشتیم، ضربان‌ها بالا بود و بچه‌ها خسته شده بوند و نتوانستیم کاری کنیم. انشالله که در بازی های بعدی به امید خدا بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم و خانواده واترپلوی ایران را شاد کنیم.

این ملی‌پوش خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم، بازی‌های آسیایی مسابقاتی که تمام تیم‌ها پرقدرت می آیند و تیم های خوبشان را می‌فرستند مثل کره، ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم هر تیمی هم که حضور دارد می خواهد خوش رنگ ترین مدال را بگیرد ما هم تلاش می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز