خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

چیریچ: به بازیکنانم تبریک می گویم/ قزاق ها تحت تاثیر ما بودند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۵۰

تیم ملی واترپلو مقابل قزاقستان شکست خورد اما سرمربی تیم از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش ایلنا، الکساندر چیریچ پس از واگذاری نتیجه تیم واترپلو ایران مقابل قزاقستان بیان داشت:بازی سختی بود برنامه مان این بود که قزاق ها را تحت فشار قرار دهیم و بازی متفاوتی داشته باشیم. ‎در کواتر اول هم بازی را تحت کنترل گرفته بودیم و تمام راه‌های بازی آنها بسته بودیم. فکر می کنم در قسمت دوم کوارتر دوم ریتم بازی را از دست دادیم و ۲ گل بد خوردیم.

چیریچ ادامه داد: سرعت ما خوب بود و قزاقستان تحت تاثیر بازی ما قرار گرفت و آن ها ما را دنبال می کردند و در جوابگویی برآمده بودند. نمی توانم خوشحال نباشم بچه های ما جلوی تیمی که وردلیگ، قهرمان جهانی و المپیک بازی کرده بازی کردند و این بازی برای بازی های بعدی آن ها انگیزه بود به نظر می رسد بازی بعدی بهتر باشند.

وی درخصوص توپ های زیادی که به تیر دروازه حریف خورد نیز گفت: کاری نمی شود کرد وقتی بازیکنان خسته می شوند دقت پایین می آید فقط امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشند.

‎چیریچ درباره بازی بعدی ایران نیز عنوان کرد:بازی بعدی ما یا با اندونزی یا عربستان است باید ببینیم در گروه مقابل کدام تیم سوم یا چهارم می شود، زمان خوبی است که به بچه ها استراحت دهیم تا ریکاوری کنند.به بازیکنانم به خاطر بازی قابل قبولشان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز