خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری بهشهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۹۴

در پنجمین روز هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری بهشهر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، در پنجمین روز از هفته دولت کلنگ پروژه های ایستگاه چهارم آتش نشانی در زمینی به مساحت 1 هزار و 287 مترمربع و تونل گل و نور در ورودی غربی بهشهر با هزینه 6 میلیارد ریال به زمین نشست و سالن تشریفات در آرامستان به مساحت 510 مترمربع با هزینه 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد و آسفالت خیابان شهید مفتح به مساحت 18 هزار مترمربع با هزینه 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

شهردار بهشهر گفت: این اقدامات تعریف شده در راستای هویت بخشی به شهر انجام می شود و با توجه به شرایط اقتصادی تمام تلاش ها براین است تا طرح ها باسرعت به بهره برداری برسند.

یاسر فیروزی اظهار کرد: ساختمان شماره چهارم ایستگاه آتش نشانی با توجه به موقعیت سنجی در خیابان 17 شهریور قرار می گیرد که در مرحله ی اعتبارسنجی هستیم.

وی به مرمت و بهسازی ساختمان چیت سازی به منظور انتقال کادر اداری شهرداری اشاره کرد و گفت: با این کار، کادر اداری شهرداری از پارک ملت به این ساختمان منتقل می شوند و در راستای توسعه گردشگری می توان از فضای پارک استفاده بهینه داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز