خبرگزاری کار ایران

​مدیر امور خدمات و پشتیبانی خبر داد:

بانک صادرات ایران موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی مدیریت انرژی شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۸۲

بانک صادرات ایران با انجام ممیزی و با استقرار استانداردهای روز دنیا در زمینه مدیریت انرژی موفق به دریافت گواهینامه ISO٥٠٠٠١:٢٠٠١ شرکت TUV آلمان شد.

به گزارش ایلنا، ساعد امین‌جعفری، مدیر امور خدمات و پشتیبانی این بانک، با بیان مطلب فوق گفت: بر اساس این گواهینامه، ارایه خدمات ساخت و نگهداری ساختمان‌ها و شعب بانک صادرات ایران، مدیریت‌های شعب مناطق پنج‌گانه تهران و مدیریت‌های شعب استان‌های البرز و خوزستان ممیزی شده و مطابق با الزامات استاندارد ISO٥٠٠٠١:٢٠٠١ شناخته شده‌اند.

وی با اشاره به تدوین خط‌ مشی انرژی در بانک صادرات ایران گفت: این بانک با ٦٦ سال سابقه، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، صیانت از منابع و سرمایه‌های ملی و آیندگان را رسالت خود دانسته و با بروز رسانی و ارتقاء تجهیزات مربوطه ، طبق اولویت‌ها و استانداردهای معتبر جهانی، استفاده منطقی از حامل‌های انرژی را مورد توجه قرار داده است.

امین جعفری تأکید کرد: هدف از بیان خط‌مشی انرژی، اثبات تعهد بهبود مستمر کارایی انرژی، کاهش هزینه‌های انرژی، هدفمند کردن سرمایه‌گذاری‌ها در تعمیرات و افزایش بازده تجهیزات و کاهش آلودگی هوا بوده که در این خصوص با همکاری شرکت TUV آلمان نسبت به استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ISO٥٠٠٠١:٢٠٠١ در دستور کار قرار گرفت که با انجام ممیزی‌های نهایی، این گواهینامه برای بانک صادرات ایران صادر شد.

مدیر امور خدمات و پشتیبانی بانک صادرات ایران با تأکید بر استفاده از شاخص‌های تعیین شده به منظور بررسی عملکرد انرژی ساختمان‌ها و فرآیندهای انرژی‌بر این بانک افزود: ایجاد ساز و کار مناسب در جهت اطمینان از تأمین شرایط آسایشی کارکنان در شرایط عادی و اضطراری، بهبود مستمر عملکرد سامانه‌های مصرف کننده انرژی، تحقیق و بررسی در خصوص استفاده از فناوری‌های نو در بخش تجهیزات انرژی‌بر بانک، پایبندی به رعایت الزامات قانونی و سایر الزامات تعیین شده در سیستم مدیریت انرژی از دیگر اهداف تدوین خط‌مشی انرژی در بانک صادرات ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز