خبرگزاری کار ایران

شیخ در گفت‌وگو با ایلنا:

انتقاد اخلاقی و قانونی مسیری برای رسیدن به وحدت ملی است/ همه باید اخلاق‌مداری را تمرین کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۱۴

نماینده تهران خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام در سایه انتقاد نکردن به وجود نمی‌آید بلکه این روحیه در فضایی رخ می‌دهد که روند انتقاد و پیشنهادات، اخلاقی و قانونی باشد و به نظر می‌رسد که همه باید اخلاق مداری و برخورد صمیمی با یکدیگر را تمرین کنیم.

مهدی شیخ نماینده تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به هفته دولت، گفت: اکنون موانع و مشکلات فراوانی پیشروی دولت است. از طرفی دشمنان ایران دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند و می‌خواهند فشارها را بر دولت ما بیشتر کنند تا چرخ امور کشور به درستی نچرخد و در نهایت باعث بدبینی مردم به نظام شوند. از این رو معتقدم هر فردی دل در گرو ایران دارد، نباید روی به سیاه‌نمایی بیاورد زیرا این مسیر اشتباه منجر به تضعیف نظام و خوشحالی دشمنان قسم خورده کشور می‌شود. در عین حال معتقدم که همه مردم ایران حق دارند نسبت به عملکرد مسئولان خود انتقاد کنند و هر جایی عیب و ایرادی را دیدند بدون لکنت به گوش مسئولان برسانند.

وی در ادامه افزود: دولتمردان به فکر بهتر اداره کردن دستگاه مربوطه خود و پیشرفت کشور هستند زیرا دوست دارند کارنامه موفقی از خود به جای بگذارند و چقدر خوب است که مردم هم مدیریت شفاف و منسجم را مرتباً از مسئولان خود مطالبه کنند. اما موضوع مهم دیگر این است که در شرایط فعلی کشور نیازمند وحدت است.

شیخ خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام در سایه انتقاد نکردن به وجود نمی‌آید بلکه این روحیه در فضایی رخ می‌دهد که روند انتقاد و پیشنهادات، اخلاقی و قانونی باشد و به نظر می‌رسد که همه باید اخلاق مداری و برخورد صمیمی با یکدیگر را تمرین کنیم.  

نماینده مردم تهران  تاکید کرد: من امیدوارم در این روزها که دولت شرایط بسیار سختی را پیشرو دارد و با توجه به مشکلاتی که بسیاری از آن ها به تبع تحریم ها بر ما وارد شده، دولت با قدرت و در جهت بهبود سطح زندگی مردم، برنامه های خود را دنبال کند تا زندگی و معیشت مردم به شرایط عادی برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز