خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه :

خلیج فارس خانه ماست/ تنگه هرمز به صورت شبانه روزی رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۰۰

دریادار تنگسیری گفت: در تنگه هرمز حضور ناوهای نظامی طبق قوانین بین المللی به صورت شبانه روزی رصد و تمامی شناورهای نظامی و غیرنظامی کنترل می‌شوند و اشراف کاملی بر خلیج فارس وجود دارد.

به گزارش ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری  در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه در مشهد  اظهار کرد: حضور دشمن در منطقه امنیت کشورها را بر هم می زند و آنها تلاش می کنند با این حضور سلاح های خود را به فروش رسانند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش و سپاه  در آمادگی کامل به سر می برند، افزود: حضور نیروهای خارجی در خلیج فارس و دریای عمان به دقت رصد می شود و ما بیش از گذشته بر آب های جنوب کشور اشراف اطلاعاتی داریم .

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در تنگه هرمز حضور ناوهای نظامی طبق قوانین بین المللی به صورت شبانه‌روزی رصد و تمامی شناورهای نظامی و غیرنظامی کنترل می‌شوند و اشراف کاملی بر خلیج فارس وجود دارد.

دریادار تنگسیری بیان کرد: از منافع جمهوری اسلامی در خلیج فارس و تنگه هرمز دفاع کرده و مشکلی که دشمن بتواند در این منطقه ایجاد کند نداریم. خلیج فارس خانه ماست و می‌توانیم با کمک کشورهای همسایه امنیت آن را تامین کنیم و نیازی به حضور کشورهای بیگانه از جمله آمریکا وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور ناو های هواپیمابر امریکایی ها در خلیج فارس گفت: حضور این ادوات در آب های خلیج فارس آلودگی های زیست محیطی زیادی را به دنبال دارد و آنها در آب های سرزمینی خود از این ناوها استفاده نمی کنند اما در منطقه ما حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز