خبرگزاری کار ایران

معلول: همه می‌دانند که هدف ما قهرمانی آسیاست/ مقابل قهرمان ایران بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۶۰

سرمربی الدحیل از تقابل تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نبیل معلول در کنفرانس خبری پیش از بازی رفت مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برنامه آماده‌سازی ما در بالاترین سطح قرار داشت و بازیکنان اکنون در بهترین شرایط ممکن هستند و برای بازی با پرسپولیس آماده‌اند و نظم خوبی هم دارند. همه می‌دانند که هدف ما قهرمانی آسیاست. ما می‌دانیم که باید با قهرمان ایران بازی کنیم. به همین دلیل روی نقاط قوت و ضعف تیمشان کار کردیم. 

مربی تیم الدحیل قطر ادامه داد: سیاست باشگاه برای بازی دادن به جوانان تیم کاملا مشخص است. عملکرد بازیکن در زمین چیزی بوده که ما بر اساس آن بازیکنان را انتخاب می‌کنیم و به  سن و تجربه و چیز دیگر نگاه نمی‌کنیم. این یکی از نشانه‌های قدرت تیم ماست که در صورت لزوم از تجربه بازیکنان استفاده و تیم را به سوی نتیجه‌ای خوب هدایت می‌کنیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم برجسته‌ای بوده ولی الدحیل کاملا قدرتمند است که کاملا وابسته به قدرت تهاجمی و تدافعی ماست. ما نباید از استراتژی خودمان فاصله گیریم، خداراشکر بازیکنان کلیدی بسیاری در تیم داریم که می‌توانند موقعیت را برای مهاجمین خلق کنند.

نبیل معلول گفت: ما روی نقاط ضعفمان کار کردیم، هر چند خیلی بزرگ و آزاردهنده نیستند.این اتفاق به وضوح قدرت ما را برای خلق موقعیت و رسیدن به دروازه حریف را نشان می‌دهد. در بازی‌های قبلی  ما گل‌های خوب زیادی به ثمر رساندیم و این برای ما مهم است که شانس‌ها و موقعیت‌های زیادی را بتوانیم خلق کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز