خبرگزاری کار ایران

مولانا فضل‌الرحمان؛ کاندیدای اپوزیسیون پاکستان برای ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۹۵

احزاب مخالف پاکستان به جز حزب «مردم پاکستان» نامرد ائتلافی خود برای ریاست‌جمهوری را معرفی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی جئو نیوز، احزاب مخالف پاکستان به جز حزب مردم پاکستان، تصمیم گرفته‌اند تا «مولانا فضل‌‌الرحمان» رهبر حزب جمعیت علمای اسلام را برای پست ریاست‌جمهوری معرفی کنند. این خبر را یک منبع آگاه امروز -دوشنبه- در اختیار جئو قرار داد. 

به گفته منابع آگاه، فضل‌الرحمان برگه‌‌های ثبت نام خود را تحویل دادگاه عالی اسلام آباد داد. در این میان، «اعتزاز احسن» کاندیدای حزب حزب مردم پاکستان نیز برگه‌های نامزدی خود برای این پست را تقدیم به دیوان عالی کشور کرده است. 

حزب تحریک انصاف پاکستان نیز  «عارف علوی» را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

نمایندگان احزاب مخالف دولت روز شنبه با یکدیگر دیدار کردند تا بتوانند نامزدی را برای تصدی پست ریاست‌جمهوری معرفی کنند. با این وجود، حزب مردم پاکستان به نامزدی فضل‌الرحمن اعتراض کرد و تصمیم گرفت که نامزد مورد قبول خود را برای انتخابات معرفی کند. 

دوره فعالیت «ممنون حسین» رئیس‌جمهوری فعلی پاکستان هشتم سپتامبر به پایان می‌رسد و انتخابات برای تعیین جانشین وی، چهارم سپتامبر به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز