خبرگزاری کار ایران

کاشی خزر به زودی راه‌اندازی می‌شود/مسئولان همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۲۴

مدیرعامل کارخانه کاشی خزر در رشت، از آغاز فعالیت تولیدی این واحد تولیدکننده کاشی و سرامیک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کاظم نیکومنش نوده‌ای (مدیرعامل کارخانه کاشی خزر) به خبرنگار ایلنا گفت: واحد تولیدی کاشی خزر که در شهرک صنعتی رشت واقع شده از سال ۹۴ به دلیل مشکلات داخلی اعم از افت بازار، مشکلات صادرات و عدم همکاری برخی شرکا به‌صورت رسمی تعطیل شد و در نتیجه حدود ۴۸۰ کارگر این واحد صنعتی بیکار و برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به ادار کار و تامین اجتماعی معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: مشکل کاشی خزر درگیری سهامداران داخلی است و کوتاهی صد در صد شرکا که موجب عدم راه‌اندازی مجدد کارخانه شده بود.

نیکومنش گفت: در اردیبهشت ماه سال ۹۷ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به حکم ورشکستگی کارخانه کاشی خزر با حضور وکیل کارخانه تشکیل و پس از ۱۵ روز خبر فروش کارخانه، به صورت رسمی توسط هیات مدیره اعلام و صلح‌نامه و فروش ‌نامه‌ آن به مدیر کارخانه ابلاغ شد.

وی تشریح کرد: در اولین جلسه کارگروه رفع موانع تولید که به ریاست استاندار گیلان تشکیل شد، خریدار جدید مکلف به بازگشایی کارخانه تا شهریور ۹۷ شده بود اما این اتفاق به دلیل فوت یکی از سهام‌داران عمده و مخالفت وراث و سایر مشکلات موجود به تاخیر افتاد.

مدیرعامل کارخانه کاشی خزر با تاکید بر اینکه از مسئولان انتظار می‌رود در خصوص مشکلاتی که مانع از راه‌اندازی این واحد تولیدی شده، جلسه‌ای به‌صورت مشترک با مدیران و سهامداران قبلی و خریدار جدید برگزار کنند، افزود: باتوجه به اینکه در حال حاضر تقاضای کاشی و سرامیک در بازار ایران بسیار خوب است و این واحد نیز آمادگی تولید با ظرفیت بالا را دارد، درخواست دوباره راه‌اندازی کاشی خزر را داریم.

به گفته نیکومنش، با راه‌اندازی کارخانه کاشی خزر مشکلات معیشتی حدود ۴۸۰ کارگری که همزمان با تعطیلی کارخانه بیکار شده و مقرری بیمه بیکاری آنها نیز به اتمام رسیده، بعد از گذشت چندین سال حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز