خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سه دستاورد تجاری‌سازی شده پارک فناوری پردیس معاونت علمی

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۰۰

در شانزدهمین دوره اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی، دستاوردهای برجسته فناورانه این پارک معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی هرساله با هدف ارائه گزارش یکساله عملکرد پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه، انتخاب برترین شرکت‌های عضو و سازمان و اشخاص حقوقی همکار در زمینه‌های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک برگزار می‌شود.

 در این اجلاس که با حضور اعضا هیئت امنا و مدیران عامل واحدهای فناوری عضو برگزار می‌شود، همزمان با انتخاب شرکت‌های فناور و متخصصین برتر، از سه محصول فناورانه نیز رونمایی خواهد شد. این برنامه سه‌شنبه ۶ شهریور در مرکز همایش‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود.

پانزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس معاونت علمی سال 1396 با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و جمعی از معاونان و نمایندگان کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز