خبرگزاری کار ایران

برای بازی با استقلال هیجان زده هستیم

بازیکن السد قظر: می‌خواهیم در جو آزادی خودمان را نشان بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۰۰

عبدالکریم حسن از دیدار برابر استقلال تهران با حضور گسترده طرفداران ایرانی استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم حسن، بازیکن السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران گفت: سرمربی ما به همه چیز اشاره می‌کند و قصد ندارم زیاد صحبت کنم. بازی استقلال برای ما اهمیت زیادی دارد و تلاش می‌کنیم خودمان را بهتر نشان بدهیم. از جو استادیوم آزادی شنیده‌ام و می‌خواهیم خودمان را در این جو نشان بدهیم. 

او در پاسخ به این سوال که فصل را خوب آغاز کردید اما بازی گذشته به تساوی رسیدید عنوان کرد: نمی‌توان حساب کرد که در هر بازی چند گل می‌زنیم. فصل را خوب آغاز کردیم و درست است به تساوی رسیدیم اما فردا بهترین بازی مان را به نمایش می‌گذاریم. برای این بازی هیجان زده هستیم و انگیزه می‌دهد که از بازی‌های لیگ قطر بهتر بازی کنیم. چون اینجا برخلاف قطر تعداد تماشاگران بالاست و ورزشگاه ها هم بزرگ تر است.

او درباره حضور بازیکنان بین المللی در السد اظهار داشت: هیچ فشاری از طرفداران خودمان و شما حس نمی‌کنیم. کار ما فوتبال بازی کردن است و بازیکنان بین المللی و خوبی داریم. برای ما فرقی نمی‌کند. ما یازده بازیکن داریم و تیم مقابل هم 11 بازیکن دارد. زمانی که بازی آغاز شود خودمان را نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز