خبرگزاری کار ایران

عجیب ولی واقعی؛

آمار علیه محسن فروزان در تراکتورسازی؛ خط دفاعی تراکتور مقصر است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۴۹

گلر تراکتور تا پایان هفته پنجم عملکردی ضعیف‌تر از هم پستی خود در فصل گذشته داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کرد و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و جدایی چند بازیکن کلیدی باعث شد این تیم با کمبود بازیکن با تجربه در نیم فصل اول مواجه شود و مشکلات زیادی برایش ایجاد شد.

یکی از پست‌هایی که تراکتورسازی در فصل گذشته در آن با مشکل اساسی مواجه بود دروازه‌بان بود که با جدایی محمدرضا اخباری به ناچار از فرزین گروسیان استفاده کرد که عملکرد خیلی ضعیفی داشت و نیم فصل جای خودش را به ژوردی آلمیدای برزیلی داد.

گروسیان در نیم فصل نخست گل‌های بدی خورد و در چند بازی به طور کامل در نتیجه‌ای که برای تیمش رقم خورد مقصر بود.

تراکتورسازان در فصل هجدهم محسن فروزان را بعد از چند سال به جمع خود برگرداندند و این بازیکن که عملکرد خوبی در پارس جم داشت آمد تا مشکلات دروازه تراکتورسازی را برطرف کند و از نظر فنی عملکرد خوبی هم داشته است ولی آمار به ثبت رسیده علیه اوست.

تراکتورسازی در حالی در پنج هفته گذشته از لیگ برتر 6 گل دریافت کرده که در موقعیت مشابه در فصل گذشته با 5 گل دریافتی عملکرد بهتری داشت.

از این 6 گلی که فروزان دریافت کرد 5 تای آن مربوط به بازی با استقلال و سپاهان بوده و در 3 دیدار دیگر تنها یک گل وارد دروازه این تیم شده است. اتفاقی که البته باعث می‌شود ردپای خط دفاعی تراکتورسازی را با توجه به نمایشی که از خود به جا گذاشته‌اند در آن پررنگ‌تر دید. فروزان که با نمایش موفق خود در بیشتر موقعیت‌های حریف در نقش ستاره ظاهر شده بود، امیدوار است بتواند عملکرد فصل گذشته خود در پارس جنوبی را تکرار کند. اتفاقی که البته به نظر می‌رسد با جذب یک مهره دفاعی قابل اتکا به عملکرد آنها بیش از پیش کمک کند.

باید دید در ادامه عملکرد خط دفاع و دروازه تراکتورسازی بهتر خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز