خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های تکراری و عجیب توشاک؛

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی آماده نیستند؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۳۳

کاپیتان‌های تیم ملی در تراکتورسازی غیر اصولی و شتابزده بکارگیری شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو بمب نقل و انتقالاتی زنوزی برای تراکتورسازی در فصل هجدهم بودند که با سرو صدای زیاد به این تیم آمده و امید به بازگشت دوباره به کورس قهرمانی را در دل پرشورها زنده کردند.

اولین حضور این دو بازیکن با تصمیم عجیب توشاک برابر استقلال بود و هر دو نفر از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفتند و با یک نمایش ضعیف و دور از انتظار بخشی از تیمی بودند که با نتیجه پر گل 3 بر صفر از استقلال در آزادی شکست خورد. بعد از این بازی بود که انتقاد از توشاک برای استفاده عجولانه و غیر اصولی از دو بازیکنی که هم شرایط سنی آنها اجازه استفاده این چنینی را نمی‌داد و هم حضور در تورنمنت سنگینی مثل جام جهانی، عدم استراحت کافی بین دو فصل و عدم حضور در تمرینات آماده‌سازی پیش فصل نشان می‌داد نباید به این زودی از آنها استفاده شود و خود توشاک هم به اشتباهش در مورد این دو نفر اعتراف کرد.

با این وجود در هفته‌های چهارم و پنجم هم شاهد حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی و اولیه تیم بودیم و اگرچه عملکردشان رفته رفته بهتر شد ولی نه در حد انتظار ظاهر شدند و نه شرایط بدنی بهتری پیدا کردند.

در این میان دژاگه مصدومیتی کهنه داشت که ظاهراً دوباره عود کرده و شجاعی با وجود اینکه وضعیتی بهتر از دژاگه دارد ولی هنوز آن بازیکنی که انتظار می‌رود نشده و تنها دقایقی از بازی کارهای گره گشا برای تیمش انجام می‌دهد و نشان می‌دهد آماده نود دقیقه بازی نیست.

بدون شک تراکتورسازی هزینه هنگفتی برای جذب این دو بازیکن نامی متحمل شده و اگر استفاده غیر اصولی از آنها باعث مصدومیتشان شود زیان بزرگی به این تیم وارد شده است.

توشاک بعد از بازی با سپاهان هم بار دیگر عنوان کرد دژاگه و شجاعی هنوز آماده نیستند و حتی تعویض زود هنگام دژاگه به دلیل عود کردن مصدومیتش بود. باید از توشاک پرسید آماده نبودن و مصدومیت بازیکنانت به چه کسی به جز تو مربوط است و چرا وقتی می‌دانی فشار بیش از حد روی این دو بازیکن  در تیم وجود دارد نسبت به شکل استفاده از آنها تجدید نظر نمی‌کنی؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز