خبرگزاری کار ایران

هتریک خوزستانی‌ها در توقف پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۲۶۱

صنعت نفت سومین تیم خوزستانی بود که در سه هفته پیاپی مانع پیروزی پرسپولیس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در 5 هفته گذشته از لیگ برتر 2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده و با 9 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.

به جز بازی هفته ابتدایی سرخپوشان با پدیده که با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو همراه بود، پرسپولیس 4 دیدار بعدی خودش را با 4 تیم خوزستانی لیگ برتر انجام داد که تنها در همان دیدار اول با فولاد توانست به برتری 3 بر صفر برسد و 3 دیدار دیگر با تساوی و عدم موفقیت این تیم در کسب 3 امتیاز همراه بود.

سرخپوشان تهرانی در غدیر اهواز و در یک روز پر برخورد و پر حادثه به تساوی بدون گل برابر استقلال خوزستان بسنده کرد و در بازی بعدی در آزادی مقابل نفت مسجد سلیمان هم به تساوی بدون گل دست یافت و در هفته جاری هم مقابل صنعت نفت یک - یک مساوی کرد.

با وجود اینکه این دیدارها روی کاغذ برای پرسپولیس سبک به نظر می‌رسیدند و عنوان می‌شد این تیم می‌تواند با استفاده از این فرصت از سایر رقبا فاصله گرفته و شرایط خوبی برای نتیجه‌گیری در نیم فصل اول برای خودش رقم بزند ولی در عمل به شکل دیگری در آمد و 3 توقف پیاپی برای این تیم هم باعث شد صدر جدول از دست برود و هم تیم‌های دیگر هم به شاگردان برانکو نزدیک شوند.

پرسپولیس هفته ششم باید در آزادی به مصاف نساجی برود و باید دید پایان کار با خوزستانی‌ها با پایان ناکامی همراه خواهد بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز