خبرگزاری کار ایران

هم استقلال را تشویق کردند هم تیم حریف؛

یزدی: تماشاگران فرهنگ بالای خوزستان را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۹۲

سرمربی استقلال خوزستان ضمن تشکر از عملکرد بازیکنانش مقابل سپیدرود رشت به حضور طرفداران در ورزشگاه غدیر اهواز اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، داریوش یزدی در نشست خبری پس از تقابل با سپیدرود رشت گفت: یک خسته نباشید به هر دو تیم می‌گویم در این هوای بالای ۴۰ و ۴۵ درجه بازی خوبی به نمایش گذاشتند و کارهای تاکتیکی خوبی در زمین اجرا شد. با وجود نواقصی که در زمین وجود داشت بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم ولی ۲ گل زدیم و سه امتیاز خوب گرفتیم.

وی افزود: این اتفاق خوبی است. نوید داده بودیم از هفته ۵ لیگ به بعد تیم می تواند پاسخگوی نیازهای حضور در لیگ برتر باشد. امیدوارم در فرصت های آتی نواقص را برطرف کنیم. تیمی جوان داریم و جوان نیاز به زمان دارد تا اعتماد به نفس لازم را کسب کند.

یزدی خاطرنشان کرد: نمی‌توان از نقش ایمان مبعلی و آل نعمه در تیم ما گذشت. این نفرات به جوانان کمک می‌کنند و دست مریزاد هم به هواداران می‌گویم که فرهنگ بالای خوزستانی را به نمایش گذاشتند که تیم خودشان را به خوبی تشویق کردند و حتی تیم حریف را هم تشویق کردند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد گل نزدن وحید خشتان گفت: وحید خشتان ۴ گل زده بود استرسی روی او بود شاید ما نتوانستیم این فشار را کنترل کنیم و اگر این فشار را کنترل می‌کردیم و خودش هم کمک می‌کرد می‌توانست به گل‌های زده اش اضافه کند. البته مهم نیست کدام بازیکن در تیم گل می زند.

یزدی در مورد بازی با پیکان گفت: به خانه حریف می‌رویم ضمن اینکه در خانه حریف به دنبال ۳ امتیاز هستیم اما با توجه به شرایط و آنالیزی که در اول هفته در نظر می‌گیریم به ما کمک می‌کند که بازی روانی داشته باشیم. شناخت خوبی از تیم پیکان و کادر فنی اش داریم. کادرفنی مجربی دارد که با تفکراتش کاملا آشنا هستیم و می‌توانیم با عملکرد خوب مان در آن بازی هم نتیجه بگیریم.

وی در مورد وضعیت جسمانی بازیکنان استقلال خوزستان اظهار داشت: یکی از آیتم ها آمادگی جسمانی است. آمادگی جسمانی ما هنوز خوب نیست ما ۱۵ روز قبل از شروع مسابقات کارمان را شروع کردیم و در این بخش مشکل داریم و آمادگی جسمانی به ذهن هم فشار می‌آورد که امیدوارم در تعطیلات بتوانیم این نقیصه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز