خبرگزاری کار ایران

حضور ١٢٠ منتقد و نویسنده در نظر خواهی انتخاب بهترین‌های سینمای کودک

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۲۲

به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب در رشته‌های مختلف توسط منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیر خانه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بر آیند یک نظر خواهی گسترده بهترین‌های سینمای کودک و نوجوان را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت:استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بیش از  ١٢٠ نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه‌ای در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند که در نوع خود قابل تأمل و حائز اهمیت است.

گودرزی افزود:در حال حاضر و در جمع بندیهای اولیه حدود ١٥ فیلم از میان بیش از ٢٠٠ فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده در پس از انقلاب، در نظرخواهی پیشتاز هستند و آرا اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده‌اند.

گودرزی در پایان متذکر شد:سعی‌مان این است که تا دو روز آینده کاندیداها را در بخشهای مختلف معرفی کنیم و انشالله برترین‌های بخشهای مختلف (بهترین فیلم‌های کودک و نوجوان، بهترین کارگردان و  بهترین فیلمنامه نویس و بهترین‌های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی و جوایز ارزنده‌ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز