خبرگزاری کار ایران

محمدی فر: فکر نمی‌کردیم ورزشگاه تختی یکدست زرد شود / سرمربی؟ تارتار برادر بزرگ‌تر ماست

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۰۹

مدافع تیم پارس جنوبی جم از رابطه صمیمی مهدی تارتار با بازیکنان تیمش می‌گوید و امیدوار است همانند فصل گذشته آنها با نتایج موفق شگفتی ساز شوند.

سعید محمدی فر در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم برای رویارویی با سایپا تهران اظهار داشت: ما از هفته اول می‌توانستیم شکست ناپذیر باشیم و برای بازی با استقلال هم یک هفته تمرینات خوب را پشت سر گذاشتیم. همه بازیکنان در تمام پست‌ها خوب عمل کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال انگیزه ما بالاتر از حد معمولی بود و خیلی سخت برای نگه داشتن برتری تا آخرین دقیقه بازی تلاش کردیم.

او ادامه داد: هواداران ما یکی از دلایل اصلی این پیروزی بودند و فرهنگشان را نشان دادند. فکر نمی‌کردیم ورزشگاه تختی یکدست زرد شود. مردم جم خونگرم هستند و نزدیک به یک سال است در لیگ برتر هستیم و هیچ تیمی نیست که از آنها ناراحت باشد.

مدافع پارس جنوبی درباره رویارویی با سایپا در هفته پنجم اظهار داشت: سایپا بازیکنان باکیفیتی با سرمربیگری علی دایی دارد اما ما هفته به هفته پیش می‌رویم و در زمین حاضر می‌شویم تا به پیروزی برسیم. با احترام به تیم حریف رفته رفته تیم ما بهتر می‌شود و تمامی تاکتیک‌های آقای تارتار را اجرا می‌کنیم تا به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

محمدی فر درباره حضور در ترکیب اصلی و اعتماد تارتار به جوانان در پارس جنوبی جم گفت: ایشان علاقه خاصی برای میدان دادن به بازیکنان جوان دارد و در کنار اینکه سرمربی با دانشی هستند اخلاق آرامی دارند. سرمربی؟ آقای تارتار مانند برادر بزرگتر در مشکلات کنار ما هستند. کمتر سرمربی همانند ایشان به پیشرفت بازیکنان جوان توجه می‌کند و در همین شرایط بازیکنان باتجربه هم به تیم اضافه کرده که تجربه ما هم بیشتر شود.

مدافع پارس جنوبی در خصوص اهداف پارس جنوبی در هفته‌های آینده عنوان کرد: امسال هم شگفتی ساز می‌شویم درست مثل فصل قبل که کسی از ما انتظار نداشت. برای بهترین نتایج می‌جنگیم و سعی می‌کنیم طرفدارنمان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز