خبرگزاری کار ایران

وزیر برگزیت انگلیس:

بریتانیا خود را برای خروج یک‌جانبه از اتحادیه اروپا آماده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۲۶

وزیر برگزیت از ترفندهایی برای حمایت از تجارت بریتانیا در صورت خروج یک‌جانبه این کشور از اتحادیه اروپا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بریتانیا خود را برای برگزیت بدون توافق با اتحادیه اروپا آماده می‌کند. این در حالی است که «دامنیک راب» وزیر برگزیت، اعلام کرد که این کشور امروز -پنج‌شنبه- شماری ترفندها را منتشر خواهد کرد. این ترفندها بناست توصیه‌هایی را به مردم و تجار برای حفاظت از سرمایه‌های‌شان، در صورت خروج یک‌جانبه بریتانیا از اتحادیه اروپا، بدهد. 

کمتر از هشت ماه به تاریخ جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا باقی مانده اما لندن هنوز نتوانسته در رابطه با خروج خود با بروکسل به توافق برسد. روز سه‌شنبه نمایندگان دو طرف با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند، با این حال دیپلمات‌های اتحادیه اروپا انتظار دارند مهلت غیررسمی ماه اکتبر از دست برود و توافقی حاصل نشود. 

ترفندهایی که بریتانیا بناست در این رابطه منتشر کند ۸۰ بند دارد و از خدمات اجتماعی تا برچسب زدن مواد غذایی را در بر می‌گیرد. 

 دامنیک راب در نشستی که برای انتشار نخستین بخش از این ترفندها برگزار شد، گفت: « من مطمئن هستم که معامله‌ای خوب در برابر ما قرار دارد، و این اولویت ما است... اما باید به فکر گزینه‌های دیگر نیز باشیم.»

وی افزود: «این ترفندها عاقلانه، منطقی، سنجیده و متناسب برای به حداقل رساندن تاثیر منفی عدم توافق بر شرکت‌های انگلیسی، شهروندان، مؤسسات خیریه و سازمان‌های عمومی هستند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز