خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های برانکو درباره جدال مقابل نفت آبادان و الدحیل قطر / هدف‌مان تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۳۵

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایطی که تیمش در جدول دارد از انگیزه شاگردانش برای پیروزی مقابل حریف آبادانی گفت.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس فردا در جدال هفته پنجم لیگ برتر به مصاف نفت آبادان خواهد رفت و برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از این بازی به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

شرایط بازی مقابل نفت آبادان؟

فردا یک پیش بازی مهم قبل از بازی الدحیل در انتظارمان است. بازی سختی خواهیم داشت. پارسال در آبادان بازی را بردیم اما هم در اینجا و هم در تهران بازی‌های سختی داشتیم. در جام‌حذفی به این تیم باختیم. صنعت نفت تیمی است که تغییرات زیادی داشته است و مربی جدید و باتجربه‌ای آورده‌ است.

مربی پرتغالی تاثیرگذار بوده است

من فکر می‌کنم مربی جدید جواب‌گوی این منطقه است. منظورم این است که مربی نفت آبادان دوست دارد تیمش فوتبال بازی کند و در چهار بازی‌ای که از این تیم دیدم، این موضوع مشهود بوده است. البته از نظر امتیاز، کیفیت این تیم بیشتر از چیزی است که تاکنون کسب کرده است. شاید یکی از دلایلش این بوده که شیمبا از این تیم رفته است. البته صنعت نفت تیمی است که خوب سازمان دهی شده است. صنعت نفت تیمی است که به دنبال فوتبال بازی کردن است. طبیعی است که هم مربی و هم تیم نفت آبادان نیاز به زمان دارند.

به خاطر الدحیل به بازیکنان استراحت نمی‌دهم

درمورد تیم خودمان باید بگویم که همه بازیکنان سلامت هستند. امکان این که بازیکنی برای بازی مقابل الدحیل استراحت کند، نیست و همه بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند. برای اینکه میزبانمان، صنعت نفت ناراحت نشود، اهدافمان همیشه یکسان است و من از بازیکنانم همیشه تکلیف حداکثری می‌خواهم.

مقابل نفت به دنبال نمایش زیبا هستیم

به تمام حریفانمان خصوصا تیم‌های خوزستانی احترام می گذارم. تعداد تیم‌های خوزستانی نشان دهنده فوتبال در این منطقه است. قطعا فضای خوبی در بازی فردا وجود دارد و از میزبانی پارسال تجربه خوبی داریم. هم بازیکنان و هم تماشاگران صنعت نفت، شکست فصل گذشته را خیلی خوب قبول کردند. هدف فوتبال این است که همه مردم از این ورزش لذت ببرند. فردا هم به دنبال یک نمایش زیبا هستیم.

مهمتر از الدحیل، نفت آبادان را پیش رو داریم

نمی‌خواهم درباره الدحیل صحبت کنم. در حال حاضر مهم‌ترین بازی‌مان بازی مقابل صنعت نفت آبادان است. شاید ذهن بازیکنان کمی درگیر بازی با الدحیل باشد اما بازی به بازی پیش می‌رویم و فعلا مهم‌ترین بازی‌مان، بازی فرداست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز