خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی برگزار می‌شود؛

دیدار نفت مسجد سلیمان و عقاب در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۷۰۷

سرمربی خوزستانی تیم فوتبال عقاب تهران از دیدار تدارکاتی این تیم با نفت مسجد سلیمان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از ایذه، تیم‌های فوتبال عقاب‌تهران و نفت مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

هادی حق جو سرمربی خوزستانی، تیم فوتبال عقاب تهران صدرنشین لیگ برتر تهران، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران به خاطر بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و اردوی تیم ملی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اردوی یک هفته‌ای را در تهران برگزار خواهد کرد؛ با توجه به صحبت‌های عبدالله ویسی، مقرر شد یک دیدار تدارکاتی با تیم خوب نفت مسجد سلیمان داشته باشیم.

حق جو در ادامه گفت: این تیم هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر تهران است که تیم های زیادی از لیگ برتر و یک ایران خواهان دیدار تدارکاتی است که بعد از بازی نفت یک دیدار نیز با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تعطیلات اردوی تیم ملی خواهیم داشت.

سرمربی خوزستانی تیم فوتبال عقاب تهران در پایان در مورد شرایط تیم خود، افزود: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و الان تا پایان هفته نهم با ۲۲ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول هستیم و هدف‌های زیادی خواهیم داشت،برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و یکی قطعا به هدف‌مان بیشتر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز