خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب روی سکوها برای رئال مادرید بعد از جدایی رونالدو

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۶۷۰

دوران رئال مادرید بعد از کریستیانو رونالدو همانطور شروع شد که دوران قبل از فوق‌ستاره پرتغالی به پایان رسیده بود؛ برنابئوی نیمه خالی.

به گزارش ایلنا، رئال با گل‌های دنی کارواخال و گرت بیل ختافه را برد و آغاز خوبی داشت اما نبودن هواداران همانقدر به چشم می‌آمد که غیبت ستاره تیم. برای نخستین بازی خانگی فصل تنها 48466 نفر به برنابئو آمده بودند در حالی که این بازی هم باید هواداران متعصب را جذب می‌کرد و هم توریست‌های فوتبالی که برای دیدن برخی از بزرگترین نام‌های این رشته سفر می‌کنند.  آخرین بار که رئال اینچنین در ورزشگاه نیمه پر برنابئو بازی کرد آخرین بازی خانگی فصل 2009-2008 بود در میانه روند فاجعه‌بار پنج باخت پیاپی از جمله شکست 6 بر 2 مقابل بارسلونای پپ گواردیولا که تیری آنری و لیونل مسی هرکدام دو گل زدند. بعد از آن باخت، رئال تصمیم گرفت رکورد جهانی را بشکند و رونالدو را از منچستریونایتد بخرد، او 9 فصل برای رئال بازی کرد که با چهار قهرمانی اروپا و تنها دو قهرمانی لالیگا همراه بود. حالا رونالدو به یوونتوس رفته و سایه او بر صندلی‌های خالی ورزشگاه به شدت سنگینی می‌کند.

هیچ جانشینی برای افزایش قدرت خط حمله آورده نشده، هیچ کس نمی‌تواند رکورد رونالدو که در 438 بازی 450 گل زد را بشکند و خولن لوپتگی مربی جدید رئال باید به چهره‌های آشنای باشگاه، مارکو آسنسیو، کریم بنزما و بیل اتکا کند.

بخشی از صندلی‌های خالی هم به شروع دیرهنگام این بازی ارتباط داشت که 22:15 دقیقه به وقت محلی آغاز شد اما مهم‌تر از آن نبودن چهره جدید در تیم بود. تمام 11 بازیکن ترکیب اصلی فصل قبل هم در تیم بودند همینطور سه بازیکن تعویضی، کاسمیرو، لوکا مودریچ و لوکاس واسکس که از ثابت‌های زیدان به حساب می‌آمدند.

هوادارانی که امیدوار بودند تیبو کورتوآ، برنده دستکش طلایی جام جهانی و همچنین وینیسیوس جونیور 45 میلیون یورویی در ترکیب تیمشان به میدان بیایند، باید حداقل یک هفته دیگر صبر کنند. رئال شاید به اندازه‌ای که می‌خواست هوادار نداشت اما سه امتیاز لازم را به دست آورد. هواداران هنوز رونالدو را فراموش نکرده‌اند اما پیروزی‌های بیشتر به آنها در این تغییر کمک می‌کند و آنها را به برنابئو باز می‌گرداند.

منبع: سایت گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز