خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

شوک به تیم ملی ژیمناستیک در آستانه حضور در فینال

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۹۳

تیم ملی ژیمناستیک در آستانه مسابقه فینال خبر بدی را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا،در حالی که حدود یک ساعت دیگر مسابقات تیمی ژیمناستیک بازی های آسیایی در جاکارتا آغاز خواهد شد ، مصدومیت شدید سامان مدنی یکی از نفرات اصلی تیم ایران در این رقابتها، شوک بزرگی را به تیم ملی وارد کرده است.

این همان نکته ای است که زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون قبل از اعزام تیم به جاکارتا اعلام کرده بود. کمیته ملی المپیک در فهرست اولیه خود برای تیم ملی ژیمناستیک 2 سهمیه در نظر گرفته بود که با تلاش‌های شبانه روزی رئیس، دبیر و دیگر عوامل فدراسیون، سهمیه به 4 نفر رسید، اما 4 نفری که در اصل 3 نفر شش وسیله کار هستند و این در شرایطی بود که به گفته رئیس فدراسیون، اعزام این تعداد نفرات، ریسک بسیار بالایی داشت و با آسیب دیدن یک نفر، نتیجه تیمی کاملا تحت تاثیر قرار می گرفت، چون کیخا رسما تک وسیله کار است و نمی تواند تاثیر مثبتی در ارتقاء نتیجه هشتمی داشته باشد.

با آسیب دیدن سامان مدنی، این اتفاق خطرناک متاسفانه رخ داد. این در حالی است که بیشتر کشورهای قدرتمند در این مسابقات با تیم کامل حاضر شدند،اما در این مسابقات و تا اینجای کار نکات بسیار مثبتی هم دیده می شود، حضور چهره های جوان در قالب تیم ملی (محمدرضا خسرونژاد ، مهدی احمد کهنی و سامان مدنی) در کنار سعید رضا کیخا نوید روزهای خوبی را برای ژیمناستیک کشورمان می دهد.

خسرونژاد جوان ترین عضو تیم ملی در این بازی‌ها بسیار خوش درخشید و در حضور ژیمناست های قدرتمند جهان و المپیک در جایگاه دوازدهم ایستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز