خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

عسکری: قرار نبود کار را به راند طلایی بکشد/کسب این مدال اصلا راحت نبود

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۴۷

سرمربی تیم ملی تکواندو بعد از طلای سعید رجبی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو درباره کسب مدال طلا توسط سعید رجبی اظهار داشت: واقعا او  مسابقات سختی را سپری کرد و کسب این مدال اصلا راحت نبود. سعید در دور اول یک فینال زودرس با حریف کره‌ای داشت که توانست به خوبی از پس این مبارزه بربیاید. حریفان چینی و قزاق او هم از کیفیت خوبی برخوردار بودند. اوج کار سعید در فینال مقابل حریف ازبکستانی بود که رنکینگ دوم دنیا و یکی از بهترین‌های حال حاضر جهان است.

وی افزود: می‌دانستیم این تکواندوکار ازبک حریف زیرکی است و خیلی بسته بازی می‌کند. مجبور بودیم به همین شکل بسته بازی را ادامه دهیم. اگر قرار بود بازی باز باشد، این نتیجه رقم نمی‌خورد چون حریف واقعا توانمند بود. قرار نبود کار به راند طلایی بکشد و قرار بود سعید تا راند آخر بازی را بکشاند و در اواخر فشار بیاورد و امتیاز بگیرد اما حریف ازبک در اواخر مسابقه فشار آورد و اجازه چنین کاری را نداد. خدا را شکر در راند طلایی آن اتفاقی که می‌خواستیم، رخ داد. یعنی حریف ازبک ساکن شد و سعید توانست ضربه‌اش را بزند و طلایی شود.

عسکری درباره مبارزه‌های اوزان دیگردر روزهای آینده بعد از کسب یک مدال برنز و یک طلا در 2 روز نخست گفت: تا همین حالا خدا را شکر می‌کنم. انصافا بچه‌های ما زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم در روزهای آینده هم تکواندوکاران بتوانند توانایی‌های خود را ثابت کنند تا بتوانیم دل ملت را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز