خبرگزاری کار ایران

تیم‌های عربی از استقلال هراس دارند

اکبرپور : بازیکنان خارجی خوبی جذب استقلال شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۳۹

سیاوش اکبرپور مهاجم سابق استقلال محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم دارد. او که پیگیر بازی‌های استقلال است معتقد است این تیم در ادامه شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد

به گزارش ایلنا، سیاوش اکبرپور مهاجم سابق استقلال محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم دارد. او که پیگیر بازی‌های استقلال است معتقد است این تیم در ادامه شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد. فقط نیاز به کمی زمان و هماهنگی دارد.

 استقلال باخت بدی را مقابل پارس جنوبی جم تجربه کرد.

فکر می‌کنم این باخت به موقع بود چون اگر این تیم در هفته بعد در دیدار مقابل فولاد شکست می‌خورد با توجه به برگزاری دیدار مقابل السد شاید کار آبی‌ها دشوار می‌شد. این شکست می‌تواند نقاط ضعف استقلال را بیشتر شناسایی و کمک کند آنها در ادامه شرایط بهتری را داشته باشند.

عملکرد خط دفاعی استقلال را چطور دیدید؟

خط دفاع استقلال در این چند بازی شرایط بدی نداشته. در دیدار مقابل ذوب آهن ضربات ایستگاهی و کرنر گل خوردند. در این بازی هم که روی یک اتفاق غافلگیر شدند. من فکر می‌کنم دفاع استقلال بد کار نکرده است فقط نیاز به کمی هماهنگی دارد تا بتواند در ادامه موفق‌تر ظاهر شود. بالاخره در فوتبال تا یک اشتباهی صورت نگیرد گلی به ثمر نمی‌رسد.

شرایط استقلال را پیش از دیدار آسیایی مقابل السد چطور ارزیابی می‌کنید؟

فکر می‌کنم استقلال در این بازی بتواند سه امتیاز را کسب کند زیرا از وجود هواداران پرشور برخوردار خواهد بود. امثال تیم‌های عربی از استقلال هراس دارند زیرا در اکثر مواقع جلوی آنها پیروز شده است. تنها بدشانسی استقلال این است که بازی‌های رفت در تهران برگزار می‌شود به همین خاطر باید کار را در همین تهران یکسره کند تا کار به بازی برگشت نکشد.

در این چند هفته چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی دیدید؟

همیشه به غیر از استقلال و پرسپولیس، تراکتور و سپاهان هم مدعی هستند. تراکتور مربی بزرگی دارد و کم‌کم به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر می‌شود.

این روزها شایعه دلخوری‌های حسین حسینی از استقلال شنیده می‌شود.

من فکر می‌کنم همه بازیکنان باید از نیمکت‌نشینی ناراحت باشند اما بازیکن حرفه‌ای آن است که بتواند با انجام تمرینات بیشتر دوباره به ترکیب ثابت بازگردد. حسینی هم با توجه به تجربه‌ای که فصل گذشته به دست آورده امسال باید شرایط بهتری را تجربه کند. شفر مربی بزرگی است و قطعا توان مدیریت با اینگونه مسایل را دارد.

خارجی‌های استقلال را چطور دیدید؟

فعلا که چیز خاصی از آنها ندیده‌ایم. باید به آنها زمان بدهیم تا هماهنگی لازم را با سایر بازیکنان به دست بیاورند. فکر می‌کنم بازیکنان خارجی خوبی جذب استقلال شده‌اند.

خودتان این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

از چند تیم پیشنهاداتی شده است اما هنوز پاسخی به آنها نداده‌ام و فعلا به دنبال گذراندن دوره‌های مربیگری هستم تا تجربیات لازم را به دست بیاورم. فکر می‌کنم در آینده  نزدیک پیشنهاد یک تیم را برای سرمربیگری بپذیرم.

این روزها ناهنجاری‌های زیادی در ورزشگاه‌ها به وجود آمده است.

به شخصه فکر می‌کنم باید روی مسایل روانی تماشاگران کار کرده تا به نوعی فرهنگ‌سازی کنیم. من بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان را دیدم. به نظرم باید آن تماشاگری که با چاقو به ورزشگاه می‌آید را مادام‌العمر از ورود به محیط‌های ورزشی محروم کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز