خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

عسگری: فرزان در 20 ثانیه آخر به حرفم گوش نکرد/ احساسی عمل نمی کرد الان فینالیست بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۹۲

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره شکست عاشورزاده مقابل حریف ازبکستانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریبرز عسگری بعد از شکست فرزان عاشورزاده در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف ازبک اظهار داشت : متاسفانه سیستم برگزاری مسابقات ضعف‌های بسیاری دارد، به طوری که سیستم امتیاز دهی داوری قطع و حتی قرار شد به شیوه سنتی دستی امتیاز دهی شود اما بعد از سه ساعت توقف سرانجام سیستم درست شد.

وی ادامه داد : همین مسئله باعث شد تا مسابقات پشت سر هم برگزار شود که امیدواریم در روزهای آینده این مشکل به وجود نیاید.

عسگری تصریح کرد : فرزان دو بازی اول را خوب شروع کرد و برابر حریف ازبکستانی عقب افتاد اما خیلی زود با ضربات پی در پی جبران و کار را به تساوی کشاند. با فریاد به او گفتم به همین روش ادامه بدهد اما نمی‌دانم چرا درست در 20 ثانیه آخر این کار را نکرد و حریف از او جلو افتاد. به نظرم اگر فرزان احساسی عمل نمی‌کرد الان فینالیست بود. برد و باخت در لحظه است و حریف ازبک در ثانیه‌های پایانی هوشمندانه عمل کرد.

عسگری در خاتمه گفت: فردا سعید رجبی یک فینال زودرس با حریف کره‌ایی دارد و انشاالله با شکست وی به آنچه که حقش است، دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز