خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

آموزش پرسنل به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۴۱

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با ۳ کشور همسایه این استان را دارای حساسیت خاصی عنوان کرد و گفت: با این وجود امنیت مطلوبی در استان حاکم است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در بحث آموزش به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند به طوری که باید هر مأموری در هر نقطه‌ای که مشغول خدمت رسانی به مردم است به وظایف خود کاملا واقف باشد.

وی افزود: حقیقتا وقتی فرمانده استان گزارش عملکرد همکاران خود را ارائه کرد و همچنین گزارشات نوبه‌ای که به دست ما می‌رسد، شاهد پیشرفت در اکثر شاخص‌ها هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌های حساس و مرزی است که در سال‌های گذشته و پس از پیروزی انقلاب به واسطه کید و عناد دشمنان با انقلاب توطئه‌های زیادی در راستای خدشه دار کردن امنیت در آن طرح ریزی شده، گفت: کسانی که در این استان زندگی می‌کنند، می‌دانند که رزمندگان ما با دلاورمردی‌های خود در مقابل این گروهک‌های مخرب و ضدانقلاب جانانه ایستادگی کردند و نگذاشتند خدشه‌ای به امنیت استان وارد شود.

فرمانده ناجا در ادامه سال‌های ۶۰ الی ۶۲ را اوج درگیری رزمندگان با عناصر ضدانقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن از ابتدا به دنبال ناامن جلوه دادن این منطقه بود که انصافا رزمندگان با شجاعت و ایثارگری بی وقفه و شبانه روی اعضای این گروه‌های معاند را به هلاکت رساندند و تعدادی را نیز دستگیر کردند.

این مقام عالی انتظامی کشور به تقدیم بیش از ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: این نشان از وطن دوستی و علاقه به نظام و انقلاب است و تفاوتی در این موضوع بین برادران اهل تسنن و شیعه وجود ندارد.

فرمانده ناجا با اشاره به اقتدار و توانمندی و تجهیزات به روز در کنار توکل به خدا برای حفاظت از مرز‌های کشور، بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر توفیقات مطلوبی در زمینه برخورد با تحرکات مرزی داشته ایم به طوری که هر جا حادثه‌ای رخ می‌دهد دشمن در همان محل پاسخ خود را کوبنده دریافت می‌کند.

سردار اشتری با خطاب قرار دادن کارکنان نیروی انتظامی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان مجاهدان فی سبیل الله اشاره کرد و گفت: در شرفیابی اخیر خدمت معظم له نیز ایشان از ناجا تقدیر کرده اند که ما این را مدالی پرافتخار برای خود می‌دانیم.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به دشمنی همیشگی بدخواهان نظام و انقلاب، گفت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده که این موضوع در فضای مجازی و حقیقی و در مرز‌ها کاملا مشهود بوده، ولی خوشبختانه با پاسخ کوبنده مواجه شده و می‌شوند.

وی در ادامه اولویت‌های تعریف شده را مبنای کار همه فرماندهان عنوان کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم است و مردم این را احساس می‌کنند که کارکنان ناجا آماده جانفشانی در راه مقابله با اشرار هستند.

فرمانده ناجا افزود: باید با تمام توان برای اجرای بهتر مأموریت‌ها وقت بگذاریم و نوآوری و ابتکار عمل در صحنه را همواره اجرا کنیم.

وی، وجود امنیت پایدار در سراسر کشور را نعمتی والا عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با هوشیاری مردم، هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توانایی نیرو‌های نظامی و انتظامی، کشور ما این امنیت مطلوب را دارد.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تحرکات مذبوحانه نمی‌تواند مردم را از هدفشان بازدارد، گفت: امسال به لطف خدا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

سردار اشتری با اشاره به تحریم‌های آمریکا از اوایل انقلاب تاکنون علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: اینگونه مسائل هیچ گونه خللی در عزم و اراده مردم وارد نخواهد کرد و به فضل الهی از این مقطع حساس نیز همانند گذشته عبور خواهیم کرد.

وی، موضوع آموزش در نیروی انتظامی را امری ضروری و از اولویت‌های ناجا عنوان کرد و گفت: آموزش پرسنل به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود به طوری که هر مأموری در هر نقطه‌ای مشغول خدمت است باید کاملا به حوزه کاری خود واقف باشد.

فرمانده ناجا، مبارزه با کالای قاچاق و افزایش کشفیات مواد مخدر و مراقبت از مرز‌ها را در استان رو به رشد عنوان کرد و گفت: استفاده از تجهیزات جدید بیش از گذشته منجر به رشد شاخص‌ها در استان شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اهداف نیروی انتظامی در راستای معیشت کارکنان، گفت: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم تصمیمات گرفته شده در زمینه ارتقاء معیشت کارکنان را عملیاتی کنیم.

سردار اشتری در پایان با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد مجموعه انتظامی استان گفت: جا دارد از فرمانده انتظامی استان و فرمانده مرزبانی و سایر پلیس‌های تخصصی به منظور رشد شاخص‌ها تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز