خبرگزاری کار ایران

اسدی: دوست ندارم با از دست دادن وقت، تحقیر شوم/ برای کمک به تراکتورسازی آمدم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۵۳۰

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد شرایط باشگاه و پذیرش مسئولیتش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌رضا اسدی صبح امروز در جمع پرسنل باشگاه حاضر شد و نخستین جلسه رسمی خود را با تمامی کارکنان باشگاه برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جمع پرسنل باشگاه اظهار داشت: من به تراکتورسازی آمدم تا با کمک شما سیستمی ایجاد کنیم که باعث موفقیت باشگاه شود. ما باید تیم باشیم و اگر می‌خواهیم تیم بشویم باید خصوصیاتی داشته باشیم که به هم برسند.

وی افزود: دوست ندارم تحقیر شوم و وقت و زمان را هدر بدهم. بهانه‌ای هم برای هیچ‌چیزی نمی‌آورم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در باشگاه هیچ‌کس به کس دیگری ارجحیت ندارد. بزرگ‌ترین آفت دروغ‌گویی است و اصلاً تحمل شنیدن دروغ را ندارم.

اسدی تصریح کرد: سیستم فعلی باشگاه دولتی نیست که فقط هزینه کند. چه کسی پولش را دوست دارد در فوتبال هزینه کند؟ ما نسبت به پولی که هزینه می‌شود، مسئولیم.

وی گفت: اگر باهم وحدت نداشته باشیم و هوای همدیگر را نداشته باشیم و نگاه فردی را به نگاه جمعی ترجیح دهیم موفق نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تأکید بر اولویت‌بندی امور باشگاه تأکید کرد: باید اولویت‌ها را تشخیص دهیم و بر طبق اولویت‌ها حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز