خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های امروز جلسه علنی شورای شهر تبریز؛

از وقت‌کشی اعضا برای انتخاب نکردن هیأت رئیسه تا ناهار آخر آقای سخنگو

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۴۳

در حالی‌که اعضای شورای شهر با تمدید جلسه برای انتخاب هیئت رئیسه مخالفت کردند، اکبرنژاد در غیاب برخی اعضا جلسه بعد را به یکشنبه موکول کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه امروز شورای شهر تبریز که با دستور کار انتخاب اعضای هیأت رئیسه و رئیس شورا برگزار شد نهایتا با تصویب استقلال سازمان‌های شهرداری تبریز به پایان رسید.

بعد از نزدیک به دو ساعت بحث و بررسی این مصوبه زمانی‌که نوبت به انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای شهر شد اعضا با تمدید زمان جلسه برای برگزاری انتخابات مخالفت کردند تا تکلیف هیئت رئیسه شورا به جلسه بعد موکول شود.

در حالی‌که اکبرنژاد از اعضا درباره جلسه فوق العاده برای روز سه شنبه نظر‌خواهی می‌کرد، محمدباقر بهشتی که پیش از این درباره عدم برگزاری جلسه فوق العاده هفته قبل با مسعودی ریحان مشاجره لفظی پیدا کرده بودند اعلام کرد: "اگر جلسه سه شنبه برگزار شود من حاضر نخواهم شد، همانطور که هفته قبل شما در جلسه شرکت نکردید."

سعید نیکوخصلت، عضو کم حاشیه شورا نیز با بیان اینکه شورا دستور کار استقلال سازمان‌ها را مخصوصا برای اتلاف وقت جلسه آورده بود،گفت:  "آقای بهشتی شما هم این دعوا را راه انداختید تا هیئت رئیسه انتخاب نشود! "

البته ناگفته نماند که نیکوخصلت دقایقی بعد اعلام کرد که این سخنانش مزاح بوده است! بعد از این کش و قوس‌ها سونیا اندیش با اشاره به اینکه باید اول شهریور اعضای جدید هیئت رئیسه مشخص باشند، تصریح کرد: "همانطور که برخی اعضا اعلام کردند بعد از یک  شهریور جلسه بدون مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه قانونی نیست و اگر این جلسه برای هفته بعد باقی بماند، رئیس و هیئت رئیسه‌ای وجود ندارد."

در این جلسه تقی‌زاده، نماینده فرمانداری با بیان اینکه اعضای هیأت رئیسه باید تا چهارشنبه مشخص شود از اعضا خواست که در همین جلسه انتخابات را برگزار کنند، بابایی اقدم نیز با استناد به این صحبت‌ها از اعضا خواست که این انتخابات برگزار شد با این حال بعد از مخالفت اعضا بابایی اقدم نیز به موکول شدن انتخابات به جلسه بعد رضایت داد.

پس از این بحث‌ها بود که اکبرنژاد در حالی که برخی اعضای شورا سالن را ترک کرده بودند اعلام کرد جلسه بعدی برای انتخاب هیئت رئیسه یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

کریم صادق‌زاده؛ سخنگوی شورا نیز در پایان جلسه در میان خبرنگاران گفت:" امروز شام آخر که نه بلکه نهار آخرم به عنوان سخنگوی شورای شهر بود."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز