خبرگزاری کار ایران

طلسم استقلال در جدال خارج از خانه

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۳۹

استقلال در چهارمین دیدار خود در لیگ هجدهم با یک گل مغلوب میزبان خود پارس جم شد، درست مثل هفته چهارم فصل گذشته که با یک گل مغلوب میزبان خود، سایپای کرج شد

به گزارش ایلنا، استقلال در چهارمین دیدار خود در لیگ هجدهم با یک گل مغلوب میزبان خود پارس جم شد، درست مثل هفته چهارم فصل گذشته که با یک گل مغلوب میزبان خود، سایپای کرج شد. آبی‌های تهران در هفته چهارم لیگ شانزدهم مقابل پیکان قرار گرفتند و نتوانستند میزبان خود را شکست دهند.

استقلال، مهمان خوب هفته‌های چهارم

آمار نشان می‌دهد آبی‌پوشان پایتخت در هفته‌های چهارم مقابل میزبان‌های خود بدشانس هستند و تنها 3 بار موفق به شکست میزبان شده‌اند. اعداد و ارقام می‌گوید عدد چهار که محبوب آبی‌های تهران است، در ادوار لیگ برتر برای آنها خوش‌یمن نیست زیرا استقلال در 62 درصد از دیدارهای هفته چهارم به پیروزی نرسیده است.

چهاری که خوش‌یمن نیست

آبی‌پوشان پایتخت سه فصل است که در هفته چهارم پیروز نشده‌اند و آخرین برد آنها به پیروزی خفیف 2 بر یک در لیگ پانزدهم مقابل استقلال اهوازی باز می‌گردد که در پایان آن فصل از لیگ برتر سقوط کرد. استقلال با نتیجه نگرفتن در هفته چهارم غریبه نیست زیرا آنها اولین هفته چهارم لیگ برتر را با شکست 2 بر یک مقابل ذوب آهن آغاز کردند و فصل بعد هم مقابل ابومسلم مشهد متوقف شدند.

سه فصل انتظار برای اولین پیروزی

سه فصل طول کشید تا آبی‌ها اولین برد خود را در هفته چهارم لیگ برتر کسب کنند، آنها در سومین دوره لیگ در خانه خود به سختی سایپا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند تا اولین برد خود را در هفته چهارم لیگ برتر دشت کنند. استقلال تاکنون در هفته چهارم در خانه شکست نخورده و هر 4 شکست خود در این مقطع زمانی را در خارج از خانه تجربه کرده است.

استقلال، مهمان دست و پا بسته

آبی‌پوشان پایتخت در هفته‌های چهارم ادوار لیگ برتر تنها در 25 درصد دیدارها موفق به شکست میزبان خود شده‌اند و این آمار نشان می‌دهد دیدارهای خارج از خانه هفته چهارم، اصلا برای آبی‌های تهران خوش‌یمن نیست.

طلسم هفته‌های چهارم

آمار نشان می‌دهد 72 درصد از تساوی‌های استقلال در هفته چهارم در خارج از خانه رقم خورده و این اعداد به خوبی گویای این است که آبی‌پوشان پایتخت راه پیروزی بر میزبان خود در هفته‌های چهارم را گم کرده‌اند.

بدشانس در قرعه‌کشی

استقلال در این هجده دوره لیگ برتر، تنها 6 بار یعنی حدود 33 درصد از دیدارها را در هفته چهارم میزبان بوده و از این حیث هم عدد 4 محبوب کری‌خوانی‌های آنها، برای آبی‌ها خوش‌یمن نیست. شاید اگر قرعه بیشتری برای میزبانی در هفته چهارم به آبی‌ها می‌خورد، دیگر این هفته برای آنها بدیمن نمی‌شد زیرا آمار نشان می‌دهد استقلال در دیدارهای خانگی در هفته چهارم هیچگاه شکست نخورده و در 67 درصد  از بازی‌هایش پیروز میدان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز