خبرگزاری کار ایران

انتظارِ قراردادموقتی‌های نفت به سر رسید/بسته‌ی رفاهی با حقوق مرداد ماه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۹۷

بسته رفاهیِ بهبود معیشت کارکنانِ قراردادموقتِ نفت، همراه با حقوق مرداد ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصویب پرداخت مزایای مزدی و بسته رفاهی برای کارکنان قرارداد موقت نفت، خبر خوشی بود که توانست آنها را به بهبود وضعیت شغلی خود امیدوار کند.

کارکنان قراردادموقت نفت در ماه‌های گذشته منتظر اعلامِ زمان پرداخت این مزایای مزدی بودند؛ این انتظار که از اردیبهشت ما تا ماه جاری ادامه داشت، حالا به‌سر رسیده‌است.

رضا خلیلی (معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران) در امور عملیات غیرصنعتی از درج مفاد بسته رفاهی بهبود معیشت کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت در فیش حقوقی مردادماه خبر داد و گفت: با ابلاغیه وزیر محترم نفت،‌ مقرر شده است تا اضافات پرداختی در آیتم‌های حقوقی مردادماه گنجانده شود.

اما این اضافات پرداختی شامل چه مواردی هستند؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این‌باره گفت: این مزایا، شامل هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه مزدی و پرداخت‌های بیمه‌ای هستند.

خلیلی در ارتباط با نحوه محاسبه‌ی این آیتم‌ها گفت: دو آیتم مربوط به علی‌الحساب کمک رفاهی و متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب از اردیبهشت ماه محاسبه شده و آیتم‌های مربوط به بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر از مردادماه محاسبه خواهد شد.

پرداخت این کمک‌هزینه‌ها می‌تواند در شرایط فعلی کمک مناسبی برای کارکنان قرارداد موقت شرکت نفت باشد؛ خلیلی همچنین درباره جزئیات پرداخت این بسته رفاهی گفت: مبلغ علی‌الحساب کمک رفاهی با توجه به ضریب اعلام شده و به میزان یک دوازدهم مبلغ پرداختی سال گذشته هر یک از کارکنان قرارداد مدت موقت (با احتساب افزایش ۱۰ درصدی به صورت علی الحساب) و متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب برای هر نفر به صورت ماهانه و به میزان ۲۵۱ هزار و ۷۴۰ تومان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بیمه تکمیلی درمان برای شاغلان و افراد تحت تکفل آنان به میزان هر نفر ۵۵ هزار تومان و بیمه عمر نیز در صورت تمایل کارکنان به استفاده از این گزینه تسهیلاتی به میزان ماهانه ۵۰ هزار تومان از سوی شرکت ملی نفت ایران پرداخت می‌شود که البته مبلغ بیمه عمر در صورت عدم درخواست متقاضی، قابلیت افزایش بر روی فیش حقوقی را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز