خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خبر داد:

برگزاری آزمون خوشنویسی سراسری برای اولین بار در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۴۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان، گفت: به همت انجمن خوشنویسان ایران شعبه هندیجان، آزمون سراسری خوشنویسی برای اولین بار در این شهر محروم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود میرزاپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: شهرستان هندیجان در موضوعات هنری استعدادهای زیادی دارد. بنابراین ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید زمینه شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم.

وی افزود: به همت سه تن از اساتید دارای مدرک ممتاز در هندیجان، پس از آموزش برگزاری کلاس ها و ارایه آموزش های لازم، هماهنگی ها از طریق انجمن خوشنویسان استان خوزستان برای برگزاری آزمون در شهرستان به عمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: در این دوره از آزمون، در دوره مقدماتی ۳ نفر، دوره خوشنویسی ۲ نفر، دوره عالی ۲ نفر و خط تحریری ۴ نفر شرکت کردند و برنامه داریم تا در آینده افزایش شرکت کنندگان را داشته باشیم.

وی گفت: هنرجویان خوشنویسی، در ادوار گذشته مجبور بودند برای شرکت در آزمون ها، به شهرستان های اطراف مراجعه نمایند اما با پیگیری هایی که صورت دادیم توانستیم موافقت برگزاری این دوره را در هندیجان اخذ کنیم.

میرزاپور عنوان کرد: به دلیل عدم استقرار رسمی انجمن خوشنویسان هندیجان، تاکنون آزمون های خوشنویسی در شهرهای همجوار برگزار می شد و اینک این آزمون برای اولین بار در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: مقدمات لازم برای ثبت و استقرار انجمن خوشنویسان هندیجان انجام گردیده و از این پس هنرجویان هندیجانی برای حضور در کلاس ها و آزمون، همچون ادوار گذشته مجبور به مراجعه به شهرهای اطراف نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز