خبرگزاری کار ایران

انتقادات پایان ناپذیر نکونام از داوران؛ کپی روی دست کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۸۱

سرمربی کنونی نساجی مازندران به نظر می‌رسد در انتقاد از داوران نیز از سرمربی تیم ملی پیروی می‌کند.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران باز هم نسبت به داوری گلایه دارد و اشتباهات داور را دلیل اصلی شکست تیمش می‌داند: «می‌دانستیم فولاد چطور بازی می‌کند روی نقاط قوت آنها کار کرده بودیم اما اشتباهات فردی باعث شد گل بخوریم. همانطور که می‌دانستیم و فکر می‌کردیم گل خوردیم. گل دوم هم همینطور.»

 نکونام درباره پنالتی که برای فولاد گرفته شد، ادامه می‌دهد: «صددرصد پنالتی نبود، سومین هفته است که علیه ما داوری می‌کنند به جای اینکه بازی را ببریم یا باختیم یا مساوی کردیم. پنالتی واقعا خنده‌داری علیه ما گرفته شد. بعد می‌گویند درباره داوری چیزی نگویید. ۳ بازی است که اتفاقاتی می‌افتد که به ضرر ما است اما می‌گویند حرف نزنید. بازی را به همین راحتی باختیم و معلوم نیست در صحنه پنالتی چه کسی به چه کسی خورد. با همین پنالتی ذهن بازیکنان ما به هم ریخت و نتوانستیم جمع کنیم. وقی یک بر صفر جلو بودیم داور چهارم مدام کنار زمین با من صحبت می‌کرد اما بعد از اینکه گل خوردیم دیگر او را ندیدم.»

سرمربی نساجی در رابطه با شرایط تیم‌ها می‌گوید: «بیشتر تیم‌ها بخصوص تیم‌های بزرگ لیگ هنوز در خانه‌شان دو برد نیاورده‌اند، ما هنوز در حال یارگیری هستیم و از این هفته با اضافه شدن بازیکنان جدید، تیم‌مان کامل می‌شود. متأسفانه سینک مجددا مصدوم شد، تیم ما تازه شکلش را پیدا کرده و شرایط برای ما رفته‌رفته بهتر می‌شود. تمام تلاش ما این است که در لیگ بمانیم و قطعا توانایی تیم ما بیشتر از اینهاست. من هم در دو بازی اول از بازیکنانم راضی بودم اما در این مسابقه نه. به خاطر شرایطی که داشتیم و از نقاط قوت تیم حریف اطلاع داشتیم و از همانجا گل خوردیم، به این دلیل راضی نیستم.»

سرمربی نساجی که به همراه این تیم موفق به صعود به لیگ برتر شده، طی هفته‌های گذشته در کسب نتیجه ناکام بوده تا اکنون بار دیگر داوران را مورد هدف قرار دهد، اتفاقی که نشست خبری های قبلی او نیز به وضوح دیده می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز