خبرگزاری کار ایران

گرت بیل می‌تواند جانشین کریستیانو در رئال باشد

رونالدو نمی‌تواند یوونتوس را برترین تیم اروپا کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۹۸۰

بازیکن33 ساله برای بازگشت یوونتوس به سطح اول قاره اروپا رئال مادرید را ترک کرده است اما ستاره سابق اینتر بر این باور است او راه دشواری خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، حضور کریستیانو رونالدو ممکن است به یوونتوس کمک کند تا فاصله با تیم‌های مطرح قاره اروپا را کم کند اما  لوتار ماتئوس گفته که هیچ تضمینی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیست. رونالدو 33 ساله فصل گذشته به همراه رئال مادرید قهرمان اروپا شد تا به چهارمین جام چمپیونزلیگش دست پیدا کند. یوونتوس طی 4 سال گذشته دو مرتبه به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرده که مقابل بارسلونا و رئال مادرید با درخشش رونالدو شکست خورده است.

با این حال لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ و اینترمیلان می‌گوید قهرمان شدن در رقابت‌های اروپایی به آن اندازه که دیگران فکر می‌کنند آسان نیست و البته رونالدو نمی‌تواند به تنهایی به آن دست پیدا کند.

ماتئوس به اسپورت بیلد گفت: رونالدو دیگر در سن ایده آلی برای بهترین بازیکن بودن حضور ندارد. فکر می‌کنم تمرکز او روی لیگ قهرمانان اروپاست. او می تواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد و این را سال گذشته در رئال مادرید انجام داد. آنها می‌توانند به تیم‌های برتر نزدیک‌تر شوند و همچنان ادامه بدهند اما نمی‌توانم بگویم آنها در برترین سطح حضور دارند چون رونالدو را دارند.

او ادامه داد: انتقال او به یوونتوس شکست بزرگی برای لالیگاست. اما رئال مادرید همچنان رئال مادرید است حتی بدون رونالدو. این باشگاه همیشه بازیکنان بزرگی را از دست داده که جزوی از تاریخ باشگاه بوده‌اند و ستاره جدیدی می‌سازند. گرت بیل می‌تواند جانشین کریستیانو باشد، او خوب کار کرده و در نهایت چهره واقعی‌اش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز